آرشیو یکشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۵۹۴۲
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

کرج- هاجر انصاری: دفاع از ملت ستمدیده لبنان وظیفه هر انسان آزاده و مسلمان است. یاری شتافتن و گوی سبقت گرفتن در این راه قطعا باعث خواهد شد مشت محکمی بر دهان آمریکای جنایتکار زده شود.

تهران- (عرفان- ف:) حمله ددمنشانه صهیونیستها، مردم لبنان را به خاک و خون کشید و هزاران نفر از زنان و مردان و کودکان و سالخوردگان، بی خانمان شده در غم از دست دادن عزیزانشان به سوگ نشستند. تصاویر قتل عام مردم در مطبوعات و تلویزیون دل هر انسانی را به درد می آورد. اما حماسه آفرینی مردم که به مقاومت حزب الله لبنان همراه شده تحسین دنیا و کشورهای اسلامی را برانگیخته است. چرا سازمان ملل دیر به فکر انجام حرکتی برای پایان جنگ افتاد؟

کرج- مجتهدی: اخیرا یکی از نیروهای اصولگرا و ارزشی از طرف شورای محترم اسلامی مهدی شهر کرج به عنوان شهردار محمدشهر معرفی گردید اما در اقدامی سئوال برانگیز فرمانداری کرج با پیشنهاد شورای آن شهر مخالفت و از شهردار شدن وی جلوگیری به عمل آورد. این عمل باعث نارضایتی نیروهای اصولگرا و ارزشی شهر شده که امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر حل گردد.

لنگرود- ملکی: لنگرود یکی از شهرهای زیبای شرق استان گیلان است. عبور رودخانه زیبا که از مرکز شهر می گذرد و این شهر را به دو قسمت غربی و شرقی تقسیم کرده است و پل خشتی زیبا که دو قسمت را به یکدیگر متصل کرده است و از آثار باستانی محسوب می شود. متاسفانه ورود فاضلاب و پسابهای صنعتی، باعث آلودگی محیط زیست شده است. ضمنا شبکه فاضلاب شهری که به این رودخانه متصل شده، آبهای آلوده را به رودخانه سرازیر می کند. عدم لایروبی هم مزید بر علت شده است. مسئله دیگر اینکه جمع آوری زباله ها در این شهر نظم و ترتیب ندارد. نکته دیگر اینکه تمام کانالهای فاضلاب که بافت قدیمی و جدید هم دارد به رودخانه منتهی می شود.

تهران- یک شهروند: دولت محترم آقای احمدی نژاد باید فکری به حال گرانی و تورم و بیکاری روبه افزایش جوانان بکند. اشتغال زایی جای خود را به اشتغال زدایی داده است و به عنوان خصوصی سازی کارکنان را اخراج می کنند و فامیل های خودشان را استخدام می کنند.