آرشیو دوشنبه ۶‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۵۳۶۲
در حوالی روز
۲۰
زمزمه

در گفتگو با قدس عنوان شد؛

«نرگس» پایان غریبی دارد

تکتم بهاردوست

در حوالی امروز: سریال تلویزیونی «نرگس» که این روزها از شبکه سوم سیما پخش می شود، با تمام نواقصی که دارد مورد توجه بینندگان این شبکه واقع شده است. اگر سری به دکه های مطبوعاتی و روزنامه فروشی ها زده باشید، عناوین و تیترهای مختلفی راجع به این سریال و عوامل مختلف آن خواهید دید.

علیرضا اشکان، بازیگر نقش احسان سعیدی، در گفتگو با خبرنگار ما درباره نقشش در این مجموعه گفت: من زمانی به این مجموعه پیوستم که یک ماه از شروع فیلمبرداری آن می گذشت. با این حال، کارگردان هنوز «احسان» سریال نرگس را پیدا نکرده بود، گویا با چند بازیگر سرشناس تا پای عقد قرارداد هم رفته بودند که به دلایلی همکاریشان میسر نشده بود.

وی ادامه داد: به نظر من هر چند کاراکتر شوکت اغراق آمیز است، ولی به نظرم بازی آقای پورشیرازی در این پروژه فوق العاده است. اشکان که از وضعیت گریمش ناراضی است، گفت: به نظرم گریمم افتضاح است و فرم موهایم اصلا خوب نیست.

وی در مورد پایان این سریال گفت: متاسفانه «نرگس» پایان متفاوت و غریبی دارد و شوکت ضربه بزرگی به احسان خواهد زد. وی در پایان آرزو کرد این سریال با تمام ضعف و قوتهای موجود آن که تا حدی هم طبیعی کننده است، مورد توجه بینندگان خوب تلویزیون واقع شود.