آرشیو پنجشنبه ۹‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۱۰۴۴
بازارچه
۲۸
خبر

نارضایتی مربیان آموزشگاه های رانندگی

عدم افزایش شهریه آموزشگاه های رانندگی در سه سال اخیر، شاید از نگاه عامه مردم امری مطلوب به نظر برسد، اما همین مساله موجب گلایه مندی عده ای از فعالان این آموزشگاه ها شده است.

برخی مربیان آموزش رانندگی معتقدند، با توجه به این که طی سال های اخیر تورم افزایش یافته و کالاها نیز گران شده اند، قدرت خرید آنها کاهش یافته است، چرا که در پی عدم تغییر شهریه ها، حقوق دریافتی مربیان نیز ثابت مانده است.

فعالان آموزشگاه های رانندگی به این نکته نیز اشاره دارند که شرایط بیمه و تامین اجتماعی آنها چندان مساعد نیست و لازم است که از سوی مسوولان ذی ربط توجه بیشتری به این موضوع شود.

شهریه ثبت نام در آموزشگاه های رانندگی تهران در حال حاضر حدود 85هزار تومان است که نسبت به شهرستان ها اندکی گران تر است.

آموزشگاه های سایر شهرستان ها اغلب بین 75 تا 80هزار تومان شهریه از ثبت نام کنندگان اخذ می کنند.

طبق اعلام مربیان آموزشگاه های رانندگی، طبق قانونی که از طرف اتحادیه آموزشگاه های رانندگی اعلام شده است شهریه آموزش رانندگی هر سه سال یکبار افزایش می یابد که متاسفانه با گذشت نزدیک به چهار سال هنوز تغییری در میزان شهریه دریافتی از متقاضیان و در نتیجه حقوق مربیان این آموزشگاه ها ایجاد نشده است که این مساله باعث نگرانی و نارضایتی شاغلان این حرفه شده است.

این طور که به نظر می رسد ثبات قیمت شهریه آموزشگاه های رانندگی اگرچه باعث نارضایتی مربیان و فعالان این آموزشگاه ها شده است، اما از طرفی باعث رضایت خاطر متقاضیان فراگیری رانندگی شده است.

به قول معروف همیشه شعبان یک بار هم رمضان.

اگر تاکنون افزایش برای کالا و خدمات باعث نارضایتی مصرف کنندگان بود برای یک بار هم که شده ثبات قیمت یک کالا و خدمات طی یک دوره چهار ساله باعث رضایت مصرف کنندگان شده است.