آرشیو دوشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۱۲۰۸
حوادث
۱۵

دزدناشی شناسنامه و چک های مسروقه را جا گذاشت

گروه حوادث: پلیس به دنبال یک دزدناشی است که با جا گذاشتن شناسنامه خود و چک های مسروقه در بانک پا به فرار گذاشت.

به گزارش خبرنگار ما روز 12 شهریور ماه مرد میانسالی که کارمند یک دفترخانه است با مراجعه نزد ماموران نیروی انتظامی گفت: من از بانک 18 میلیون تومان تراول چک دریافت کرده بودم که ناگهان دو راکب یک موتوسیکلت به من حمله ور شدند و کیفم را ربودند.

پس از این سرقت تحقیقات پلیس برای شناسایی و ردیابی سارقان آغاز شد تا اینکه روز بعد رییس بانک ملی شعبه فلکه چهارم تهرانپارس با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان مورد مشکوکی قرار داد.

رییس این شعبه بانک پس از حضور ماموران گفت: ساعتی پیش مرد جوانی 12 فقره تراول چک به بانک آورد و گفت پول نقد می خواهد اما از آنجا که رقم خیلی زیاد بود من به موضوع مشکوک شدم و با شعبه صادرکننده تراول ها تماس گرفتم تا ببینم آیا مشکلی وجود دارد یا خیر پس از تماس با آن شعبه به من اعلام کردند چک ها اصل است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

این مرد افزود: علی رغم تایید اصالت چک ها از سوی شعبه صادرکننده باز هم اطمینان نکردم و تصمیم گرفتم با مقام بالاتری تماس بگیرم برای همین از کارمندان خواستم سر مرد جوان را گرم کنند اما او بالاخره متوجه ماجرا شد و با جا گذاشتن شناسنامه خود و چک ها پا به فرار گذاشت.

ماموران پس از بررسی تراول ها متوجه شدند آنها همان چک هایی هستند که از کارمند دفترخانه سرقت شده بود.

بنابراین گزارش پلیس هم اکنون در جست وجوی ردپایی از سارق جوان است.