آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۲۳۷۲۷
ورزش
۱۴

علیرضا نیکبخت واحدی: خوشحالم که برای پرسپولیس گل زدم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار رفت فینال جام حذفی برابر سپاهان تک گل این تیم را به ثمر رساند گفت: خوشحالم که برای پرسپولیس گل زده ام.

علیرضا نیکبخت واحدی در این باره می گوید: نیمه اول خوب بازی کردیم و توانستیم آنچه که حق ما بود، به دست آوریم؛ اما، سایر اتفاقات بر خلاف توانمندی های پرسپولیس بود.

وی تصریح کرد: تیم در نیمه ی دوم با یک شروع نامناسب شرایط بدی را برای کسب برتری در پیش گرفت. ناهماهنگ کار کردیم و در نهایت نیز به خواسته ی خود رسیدیم.

نیکبخت تاکید کرد: دو بازی رسمی برای پرسپولیس انجام داده ام. از هر دو دیدار نیز راضی ام. تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به کار گرفته ام، خوشحالم که توانسته ام در دومین بازی ام برای پرسپولیس گل بزنم.

وی همچنین با اشاره به دیدار برگشت فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: چاره ای جز کسب سه امتیاز نداریم. پرسپولیس در اصفهان باید به قهرمانی فکر کند. تیم هم شرایط خوبی دارد و قطعا می توانیم در بازی برگشت کار را تمام کنیم.

نیکبخت واحدی در پاسخ به این سؤال که آیا بد بازی کردن در دیدار رفت با تیم سپاهان می تواند به مشکلات مالی پرسپولیس ارتباطی داشته باشد گفت: این که پرسپولیس مشکل مالی دارد، یک واقعیت است؛ اما، این بازی هیچ ربطی به مشکلات مالی ندارد. تیم پیش از بازی و با تمام وجود و بدون هیچ دغدغه ای به مصاف سپاهان رفت.

وی خاطرنشان کرد: مهم این است که در نهایت قهرمان پرسپولیس است و به هواداران اطمینان می دهیم که با جام قهرمانی اصفهان را ترک خواهیم کرد.