آرشیو دوشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۲۳۷۲۹
ورزش
۱۴

دکتر قراخانلو: واحد برنامه ریزی کمیته المپیک تشکیل شد

کمیته ملی المپیک برنامه ریزی تا برگزاری مسابقات المپیک 2012 لندن را آغاز می کند.

دکتر رضا قراخانلو با اعلام این خبر به تشکیل واحد برنامه ریزی در کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: با تشکیل این واحد و انتصاب مدیر مخصوص به آن از تمام مدیران کمیته ملی المپیک، رئیس آکادمی و روسای کمیسیون های چهارده گانه خواسته ایم تا برنامه های بلند مدت خود را تا المپیک 2012 لندن ارائه کنند تا کمیته ملی المپیک به زودی برنامه کاری اش را برای رقابت هایی که در پیش است ارائه کند.

وی افزود: در این زمینه مفاد ماده 117 از قانون چهارم توسعه سند راهبردی نظام جامع توسعه تربیت بدنی و ورزش را مبنا قرار داده ایم و ملاک هدف گذاری ما نیز همین خواهد بود. از طرفی منشور المپیک، اساس نامه کمیته ملی المپیک، سیاست های کلان دولت و دیدگاه های مجلس مد نظر است.

قراخانلو با بیان این که برای انجام این کار یک تیم، مسئول و موظف به انجام امور شده است تصریح کرد: این تیم دارای تخصص های مختلفی است که به اجرای برنامه های ما خواهد پرداخت. کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک نیز از مدیران شناخته شده ورزش کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی تشکیل شده است که از نمایندگان مجلس نیز در این کمیسیون عضو خواهند بود و بر پیشبرد امور اشراف دارند. از طرفی من و دبیر کل کمیته ملی المپیک نیز نظارت مستقیم بر انجام امور داریم.