آرشیو دوشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۲۳۷۲۹
ورزش
۱۴

احمدزاده: بسیاری از تیم هاسالم نبودند!

فوتبال پایه ای ایران طلسم شده است. در حالی که تیم ملی نوجوانان ایران پس از انقلاب تنها یک بار به جام جهانی نوجوانان صعود کرد، این بار امیدوار بودیم که برای دومین بار تیم نوجوانان کشورمان را در کلکسیون بهترین های جهان ببینیم اما، نحسی ضربات پنالتی بار دیگر گریبانگیر یکی از تیم های فوتبال ایران شد تا نوجوانان کشورمان با شکست در ضربات پنالتی مقابل ژاپن، از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی حذف شوند.

محمد احمدزاده پس از بازگشت تیم ملی نوجوانان از سنگاپور از امیدواری گذشته اش به قهرمانی تیم در مسابقات، عملکرد بازیکنان نوجوان و نوید روزهای خوش فوتبال سخن گفت. وی در بدو سخنان خود گفت: متاسفانه بسیاری از تیم ها سالم نبوده و همین مشکلات زیادی را بوجود آورده بود.

وی ادامه داد، چه خوب شد که بازی های تیم ملی از تلویزیون به صورت زنده پخش شد چرا که در غیر این صورت هر حرفی که می زدیم همه می گفتند به دنبال توجیه هستیم اما، با پخش این بازی ها مردم واقعیت را دیدند. گروه ما سخت ترین گروه مسابقات بود و هر چهار تیم حاضر در این گروه اگر در یکی از سه گروه دیگر بودند می توانستند به مرحله بعد صعود کنند. شما دیدید که تاجیکستان چه حریف قدرتمندی بود. عراق هم در تیم های پایه ای همیشه جزو قدرت های آسیا بوده و یمن هم موفق به حذف تیم قدرتمندی همچون امارات شده بود. نگاهی به عملکرد این تیم ها نشان می دهد که ما در چه گروه سختی قرار داشتیم.