آرشیو دوشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۸۵، شماره ۲۳۷۲۹
ورزش
۱۴

آخرین تمرین تیم ملی کشتی آزاد پیش از سفر چین

آخرین تمرین جدی تیم ملی کشتی آزاد پیش از اعزام به مسابقات جهانی چین برگزار شد.

صبح دیروز تمرینات تیم ملی کشتی آزاد شلوغ تر از سایر روزها بود و ملی پوشان اعزامی به چین با حریفانی که از خارج اردو دعوت شده بودند، تمرین کردند.

در حالی که برخی کشتی گیران با از دست دادن دوبنده تیم ملی دیگر رغبتی برای کمک به هم تیمی های خود ندارند، صبح دیروز (یکشنبه) مجیدخدایی،ملی پوش ایران در مسابقات جهانی و المپیک آتن در جمع هم تیمی های سابق خود حاضر شد و با آنها تمرین کرد. محمد اصلانی، امین مردانی، شهاب قربانی و هادی آستانه نیز از جمله نفراتی بودند که در تمرینات شرکت کردند. خدایی نیز با علیرضا حیدری، کاپیتان شش مداله ایران سرشاخ شد و تمرین جدی با وی داشت.

تقی داداشی - مصطفی اصلانی، مراد محمدی - محسن جهان بخشیان، مسعود جوکار- محمد اصلانی، رضا یزدانی - عاشوری، فردین معصومی - امین مردانی، علیرضا حیدری - مجید خدایی، امیر گنجی - یاسر قربانی، هادی حبیبی - سعید ریاحی، اصغر بذری - هادی آستانه و علیرضا رضایی - شهاب قربانی از جمله نفراتی بودند که در طول تمرینات با یکدیگر کار کردند.

در مجموع، 29 کشتی گیر در این تمرینات حضور داشتند که زیر نظر منصور برزگر، عزیز واگذاری، محموداسماعیل پور، تقی داداشی، غلامرضا محمدی و امیر توکلیان به کار خود پایان دادند.

همچنین منصور مهدی زاده، محمود معزی و ابوالقاسم رایگان شاهد تلاش نفرات اعزامی به مسابقات جهانی چین بودند.

این آخرین تمرین جدی آزادکاران به مسابقات جهانی چین بود و از این پس تمرینات سبک تر می شوند؛ ملی پوشان نیز با رژیم غذایی خود را به تدریج سر وزن خواهند رساند. قرار است، تیم ملی کشتی آزاد، جمعه همین هفته به چین اعزام شود.