آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۲۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

¤ مبادا کسی از انعطافی که بوش در سخنانش نشان داده فریب بخورد آمریکایی ها دلشان به حال ما مردم ایران نسوخته بلکه قصد دارند خودشان را به هر طریق ممکن از باتلاق عراق که گرفتارش شده اند نجات دهند.

علیمردانی

¤ طرح ژاک شیراک مبنی بر خروج پرونده هسته ای ایران از شورای امنیت در قبال توقف غنی سازی طی مذاکرات، یک طرح فریبکارانه است. دلیلی ندارد ما غنی سازی اورانیوم را کنار بگذاریم. مسئولین بدانند اگر کوتاه بیایند مردم دیگر از آنان حمایت نخواهند کرد.

اصالت

¤ آقای کوفی عنان شما چه کار دارید که ایران پالایشگاه دارد یا ندارد؟ شما به آمریکا بگوئید چرا مردم را در عراق و افغانستان می کشد. شما از اسرائیل بپرسید چرا مردم لبنان را هدف سلاح های خود قرار می دهد.

یک بازنشسته

¤ از مسئولین سازمان تامین اجتماعی به خاطر افزایش حقوق مستمری بازنشسته ها و پرداخت به موقع بن و کمکهای نقدی تشکر می کنم. ضمن اینکه بانک رفاه با برنامه ای جدید مستمری ماهانه را برحسب حروف اول نام خانوادگی پرداخت می کند و ما در بانک مشکل دریافت نداریم.

معین فر

¤ دو روز تمام است که با روابط عمومی معاونت آموزش وزارت علوم تماس می گیرم که مجوز داشتن یا نداشتن یک موسسه آموزشی را استعلام نمایم. یا کسی گوشی را بر نمی دارد یا مدام بوق اشغال می زند. تکلیف مردم که با این اداره کار دارند چیست؟

عسگری

¤ از سال 79 در شرکت... برای مسکن ثبت نام کردم. طبق قرارداد قرار بود سال 80 واحدهای مسکونی را در پیشوای ورامین تحویل بدهند. اما تا الان خلف وعده می کنند و هر روز یک بازی سر ما در می آورند چرا هیچ مرجعی به این زورگویی ها رسیدگی نمی کند.

کیهان: نام این شرکت نزد روزنامه محفوظ است.

رضاپور

¤ طبق اخبار اعلام شده خیرین مدرسه ساز امسال حدود 30 میلیارد تومان برای ساخت مدرسه اختصاص داده اند. بنویسید «بیکاری» هم جزو مشکلات اصلی مملکت است که خانواده ها را رنج می دهد.

خیری

¤ به نظر بنده چنانچه دانش آموزان ساعت 8 یا 9 صبح سر کلاس حاضر شوند و بانک ها همان ساعت 30/7 شروع به کار کنند خیلی بهتر است. زیرا دانش آموزان نیاز به خواب بیشتر دارند و بانک ها نیز برای هماهنگی با بورس و سایر فعالیت های اقتصادی باید کارشان را زودتر شروع کنند.

علی بهره مند

¤ چرا تورم برای دانشگاه آزاد 20درصد است، اما برای حقوق بگیران 13درصد؟ آیا این درست است که سال گذشته هر واحد نظری در دانشگاه آزاد 9900 تومان بوده و امسال 12 هزار تومان است؟

سعیدی پور از اصفهان

و یک تلفن مشابه دیگر

¤ به منظور جلوگیری از پریشانی و سرگردانی مردم از معاونت محترم آموزشی وزارت علوم درخواست می شود هرچه سریعتر دستورالعمل ثبت نام قبول شدگان کنکور، موضوع اولویت قبولی بعد از کد رشته قبولی اولیه را به دانشگاه ها ابلاغ نمایند.

دلشادیان

¤ شهرستان فیروزکوه به برخی روستاهای خود آب و برق نمی دهد. خواهش می کنم فکری به حال ما بکنید.

صادقی