آرشیو شنبه ۱ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۲۳
اخبار ورزشی
۱۳

آیت الله بهجت: اهانت کنندگان، با همه ادیان مخالفند

برای اعلام انزجار مراجع معظم تقلید از سخنان سخیف و مغرضانه رهبر واتیکان، آیت الله بهجت در پایان درس خارج فقه خود، اظهارات پاپ را محکوم کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله بهجت، اظهار داشتند: اگر دشمنان در نقطه ای از جهان، حکومت را در اختیار صهیونیست ها قرار می دهند، هدفشان محو دین اسلام از سراسر دنیاست.

وی افزود: اهانت کنندگان به ادیان الهی، نه نصرانی و نه یهودیند بلکه در عمل با همه ادیان مخالف بوده و هیچگاه به گسترش اسلام راضی نخواهند بود.

وی با اشاره به شیطنت های دشمنان در مقابله با موج اسلام خواهی و بیداری مسلمانان گفت: ایجاد شبهات اعتقادی، تفرقه بین اقوام و مذاهب مختلف بویژه شیعه و سنی از دیگر راهکارهای مورد استفاده آنان در جهت رسیدن به اهداف شوم و پلید خود است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: کسانی که اصول اسلامی را انکار می کنند و حقایق الهی و معارف دینی را نادیده می گیرند و هدفی غیر از دنیاداری و زورمداری ندارند، از انسانیت بدورند.

آیت الله بهجت، با استناد به روایات اسلامی، یادآور شدند: دعا بزرگترین سلاح مومن است که انسان با تعبد و توسل و بهره گیری از مضامین والای ادعیه به تکامل و سعادت دست می یابد.