آرشیو دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۷۷
شهرستان ها
۶

استاندار سیستان و بلوچستان: بیش از سه هزار پروژه عمرانی در سیستان و بلوچستان در حال اجرا است

از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ دویست و ده میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل ردیفهای مختلف به استان سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است و از محل اعتبارات بیش از سه هزار پروژه در استان در دست اقدام است.

استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای اداری برنامه ریزی استان ضمن بیان مطالب بالا با اشاره به ظرفیتها و پتانسیل های این استان تلاش مدیران در جذب و برنامه ریزی برای بودجه سال 85 و عملیاتی کردن مصوبات سفر دولت را خوب توصیف کرد و از آنها خواست برای بودجه سال 86 نیز با کارشناسی و برنامه ریزی و بر اساس شاخص های توسعه استان عمل کنند.

دکتر حبیب الله دهمرده یکی از مشکلات سیستان و بلوچستان را ناشناخته ماندن آن در سطح کشور دانست و از رسانه های گروهی خواست تا به جای بزرگ نمایی مسائل امنیتی که ناشی از هم مرز بودن با کشور افغانستان به عنوان بزرگترین تولیدکننده موادمخدر است پتانسیلها و ظرفیتهای این استان را منعکس کنند.

وی وجود بیش از 70 هزار دانشجو در این استان را افتخار فرهنگی برای منطقه توصیف کرد.

معاونت پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز با قدردانی از تلاش مدیران استان سیستان و بلوچستان در برنامه ریزی و جذب اعتبارات عمرانی استان، این عملکرد را نشات گرفته از روحیه خدمتگزاری و تلاش مسئولان دانست.

اکرمی دو ویژگی عملکرد بودجه سال 86 کشور را عملیاتی بودن و توجه به بهره وری در دستگاه های اجرایی دانست که مدیران باید بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

اسدالله اکبری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان هم اعلام کرد تاکنون بیش از 70 درصد اعتبارات استان به دستگاه های اجرایی تخصیص یافته است.

وی همچنین افزود: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مبلغ سیصد میلیون ریال از اعتبارات عمرانی به بخش صنعت استان اختصاص یافته است.