آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۷۹
ورزش
۸

با لژیونرها به مصاف چین تایپه می رویم

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: صعود از این گروه مقدماتی جام ملتهای آسیا حق ایران بود، اما هدف اصلی کادرفنی تیم ملی قهرمانی در این گروه است که باید به آن دست یابیم.

“مهدی مناجاتی” افزود: خیلی ها اعتقاد دارند ما با کسب یک امتیاز به مرحله بعد صعود می کنیم، واقعیت این است که ما از روز اول به فکر قهرمانی در گروه خود بودیم و برای آن برنامه ریزی کرده ایم.

وی تصریح کرد: در دو بازی آینده 4 امتیاز لازم داریم تا قهرمانی خود را در این گروه جشن بگیریم. 19 مهرماه در بازی مقابل چین تایپه، با ارائه یک بازی هجومی و البته منطقی چشم به هر 3 امتیاز این دیدار داریم و تنها برای کسب پیروزی به مصاف آنها می رویم و با حمایت تماشاگران همیشگی فوتبال در تهران، کره را زمینگیر خواهیم کرد و اگر بتوانیم طبق برنامه پیش برویم، شکست آنها در ورزشگاه آزادی دور از دسترس نیست.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه با نظر مساعد سرمربی تیم ملی درهای ورود به روی بازیکنان جدید باز است و هرکسی که بتواند در لیگ عملکرد خوبی داشته باشد به تیم ملی راه می یابد.

مناجاتی افزود: با تقسیم کارها بین مربیان، تمامی مسابقات لیگ را زیرنظر داریم و عملکرد تیمها را به دقت مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. بنابراین با دعوت از بازیکنان موفق لیگ شانس حضور در ترکیب تیم ملی را برای آنها فراهم می کنیم و اگر بتوانند رضایت کادر فنی را جلب کنند در تیم ملی فوتبال ایران از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از حضور لژیونرهای کشورمان در بازی مقابل چین تایپه گفت و افزود: در برنامه ای که به فدراسیون داده ایم قرار است پس از انجام مسابقات جام ال.جی، در دبی تمامی آنها به تیم اضافه شوند تا با قدرت در مقابل چین تایپه قرار بگیریم.مناجاتی با اشاره به دو دیدار آینده تیم ملی فوتبال ایران در مقابل چین تایپه و کره جنوبی افزود: با ترکیب اصلی تیم ملی به مصاف آنها می رویم و احتمال حضور بازیکنان تازه دعوت شده به تیم ملی کم است چراکه آنها نیاز به زمان دارند.