آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۷۹
ورزش
۲۳

انصاری فرد: با قهرمانی جواب محبت های هواداران را می دهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با حمایت هواداران پرسپولیس این تیم به روزهای اوجش نزدیک می شود و امیدواریم بتوانیم با قهرمانی در لیگ برتر جواب محبت های هواداران میلیونی خود را بدهیم.

محمدحسن انصاری فرد با بیان این مطلب گفت: در حال رسیدگی به درخواست شاکیان باشگاه پرسپولیس هستیم و طی روزهای آینده بدهی آنها پرداخت خواهد شد. البته آنها باید مقداری صبر و تحمل داشته و اجازه بدهند تا حسابرسی باشگاه پرسپولیس انجام شود و پس از آن تا 10 روزآینده طلب شاکیان پرداخت می شود.

وی افزود: به بازیکنان زمانی را اعلام کرده ایم که در آن موعد حق و حقوق شان را پرداخت کنیم. بطور حتم در این تاریخ و یا شاید زود تر از آن نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت کریم باقری به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس اذعان داشت: او با باشگاه مشکلی ندارد، در دو جلسه مجزا با وی و مصطفی دنیزلی پیرامون حل مشکل به وجود آمده گفتگو کردیم و در نهایت مقرر شد این بازیکن با تجربه طی روزهای آتی در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

انصاری فرد ادامه داد: همانطور که گفتم پرسپولیس روز به روز بهتر می شود و هواداران مطمئن باشند که این تیم به روزهای اوجش نزدیک شده است و با ادامه این روند روزهای خوب گذشته تکرار خواهد شد.

وی در پایان از حضور بیش از 60 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران تقدیر کرد و گفت: حضور این تعداد تماشاگر در یک روز غیر تعطیل و پس از افطار برای باشگاه پرسپولیس یک افتخار است و امیدواریم بتوانیم پاسخ این محبت و حمایت آنها را با قهرمانی در لیگ برتر بدهیم.