آرشیو چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۷۹
ورزش
۲۳

تازه های ورزش

تقدیر از” سوریان”

مدیرکل تربیت بدنی استان تهران با حضور در مراسم تجلیل از “حمید سوریان” قهرمان کشتی فرنگی جهان با اهدای یک قطعه زمین از زحمات وی تقدیر کرد. مدیر کل تربیت بدنی تهران که به شهرری رفته بود با حضور در جمع استقبال کنندگان از سوریان سخنرانی کرد. تقی زاده اظهار داشت: شهرری مهد ورزش کشتی است و قبله ورزش تهران به حساب می آید.

***

ویزای شناگران صادر شد

سفارت مجارستان در ایران با سفر تیم ملی شنا ایران به این کشور موافقت خود را اعلام کرد و ویزای شناگران کشورمان را صادر کرد. پیش از این ازجانب مسئولان فدراسیون شنا اعلام شده بود مجارستان با سفرتیم ملی شنا به کشورمجارستان جهت برپایی اردوی تدارکاتی مخالف است اما با رایزنی های انجام شده مقررشد تا شناگران کشورمان به این کشور بروند.

***

کریمی در 3 بازی به میدان می رود

سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ آلمان از همراهی علی کریمی هافبک ایرانی این تیم با تیم ملی ایران در سه بازی آینده خبر داد. این سایت در گزارشی از وضعیت بازیکنان ملی پوش بایرن مونیخ در کشورهای مختلف ضمن اشاره به حضور 12 بازیکن بایرن در تمرینات آماده سازی تیم ملی آلمان برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملتهای اروپا به حضور علی کریمی در اردوی تیم ملی ایران در اردن اشاره کرده و نوشته است: علی کریمی برای حضور در بازی تیم ملی کشورش مقابل چین تایپه در تیم ملی ایران حضور می یابد و پیش از این دیدار به همراه تیم ایران در تورنمنتی به مصاف اردن و عراق خواهد رفت.

***

تیم اسکیت از قهرمانی آسیا 3 مدال گرفت

بخش ورزشی: تیم اسکیت ایران توانست یک مدال نقره و دو مدال برنز را در مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا به خود اختصاص دهد.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت در ادامه دوازدهمین دوره مسابقات اسکیت قهرمانی آسیا تیم ایران در 200 متر جوانان توسط مهرداد ثابت نیا مقام دوم و علیرضا شیرازی ها صاحب مقام چهارم شد. همچنین در ماده 200 متر جوانان بانوان، تیم ایران توسط نگین دادخواه مقام سوم و صاحب مدال برنز این رقابت ها شدو در 200 متر بزرگسالان آقایان محمد آرزومند به مقام سوم بسنده کرد.