آرشیو پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۷۳
اولین های بورس
۱۷

ماهانه

بیشترین بازدهی

حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت تکنوتار سود هر سهم خود را مبلغ 141ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 33میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

عایق پلاستیک صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. حق تقدم کابل مخابراتی شهید قندی در رده دوم این گروه ایستاد. «بکام» با سرمایه ای معادل 300میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 322ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

سرمایه گذاری بازنشستگی پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه گذاری بانک ملی به خود اختصاص داد. سرمایه سرمایه گذاری بانک ملی برابر سه هزار و 220میلیارد ریال است. این شرکت پیش بینی سود هر سهم خود را معادل 700ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم

بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. سرمایه گذاری بازنشستگی در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم شرکت سرمایه گذاری بازنشستگی در سال مالی 85 مبلغ 320ریال و سرمایه آن معادل چهار هزار و 800 میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سیمان اصفهان در رده ششم این گروه ایستاد. سیمان اصفهان با سرمایه 76میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و 842 ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سایپا در این گروه چهارم شد. سرمایه سایپا بیش از پنج هزار و 250میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل یک هزار و 162ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین P /E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 153ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قند قهستان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «قستان» با سرمایه ای برابر 3میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 329ریال پیش بینی کرده است.