آرشیو شنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۵، شماره ۲۳۷۴۵
حوادث
۱۳

در گوشه وکنار جهان

نجات مادر و دختری که به دره سقوط کرده بودند

نیوزلند: یک زن 75 ساله و دخترش پس از گذشت 3 روز از سقوط خودروی آنها به دره ای در نیوزلند، نجات یافتند.

این زن و دخترش در جاده ای کوهستانی در جزیره جنوبی نیوزلند در حال رانندگی بودند که ناگهان خودروی آنان به دره ای سقوط کرد و به مدت 3 روز آنجا گرفتار شدند تا اینکه یک توریست که از آنجا عبور می کرد متوجه درخواست آنان برای کمک شد.

پیدا شدن بزرگترین الماس دنیا

آفریقای جنوبی: الماس 603 قیراطی که در قرن 15 کشف شده و از 13 سال پیش مفقود گردیده بود توسط یک میلیاردر آقریقایی 13 سال قبل خریداری و پنهان شده بود. این الماس 3 برابر بزرگتر از یک توپ گلف است.

بزرگترین کدوی سال

آمریکا: دوستداران هالوین در آمریکا دست به تولید کدوهای غول پیکر زده اند. یک پیرزن 72 ساله توانست مقام اول این مسابقه را به خود اختصاص دهد. او موفق شد بزرگترین کدوی امسال را پرورش دهد. وزن این کدو 670 کیلوگرم است.

کشف جسد بعد از 5 سال

اتریش: جسد مرد 80 ساله ای بعد از 5 سال برروی تخت خواب خانه اش پیدا شد.

از آنجا که اجاره بهای منزل وی از حقوق بازنشستگی اش کسر می شد صاحبخانه وی از او سراغی نگرفته بود. جسد این مرد پس از 5 سال کاملا سالم مانده، چنان که انگار مومیایی شده است.

خانواده عامل گروگانگیری در پنسیلوانیا بخشیده شد

آمریکا: خانواده های قربانیان مدرسه امیشکانتی که فرزندان آنها در گروگانگیری جان خود را از دست دادند اعلام کردند قاتل فرزندان خود را بخشیده اند.

این خانواده ها اعلام کردند با وجود این که عزیران خود را در این حادثه از دست داده اند ولی قاتل و خانواده وی ار می بخشند و از ادامه حضور آنها در امیش کانتی استقبال می کنند.

گروگانگیری مدرسه امیش کانتی پس از به قتل رساندن 4 کودک در مدرسه این منطقه، دست به خودکشی زد. والدین این کودکان با حضور در خانه قاتل، با ابراز همدردی با خانواده وی اعلام کردند که قاتل فرزندان خود را بخشیده اند.

مراسم خاکسپاری این کودکان در امیش کانتی با حزن و اندوه بسیار برگزار شد.