آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۸۵، شماره ۲۹۵
مدیریت و بازاریابی
۱۳

از کجا چه خبر؟

برگزاری سه نشست تخصصی مدیریت در کشور

ایرنا-نماینده سومین کنفرانس بین المللی روابط عمومی، از برگزاری سه نشست تخصصی در زمینه مدیریت در این کنفرانس خبر داد.

به گفته مهندس شیبر دایمی، این سه نشست تحت عناوین مدیریت و ارتباطات مدیریت بحران، مدیریت اعتبار و شهرت و مسوولیت پذیری اجتماعی برگزار خواهد شد.

گفتنی است سومین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، روزهای 25 و 26 آبان ماه سال جاری، با حضور و سخنرانی اساتید و کارشناسان داخلی و خارجی از کشورهای نیوزیلند، استرالیا، هند، مالزی، اندونزی، فرانسه، هلند و رییس انجمن روزنامه نگاران اروپا در مرکز همایش های سازمان صداوسیما در تهران برگزار خواهد شد.

مدیران برجسته به مدرسه می روند

رویترز-به تازگی طرحی در یکی از بخش های ایالت اوکلاهامای آمریکا در حال برگزاری است که بر مبنای آن جمعی از مدیران ارشد و میانی شرکت ها و سازمان های مختلف این ایالت، هفته ای یک روز به سر کلاس آموزشی می روند.

این مدیران با هدف بهره مندی هر چه بیش تر از دانش و تجربیات یکدیگر و مرور چالش هایی که با آن ها روبه رو شده اند گردهم می آیند.

جف.دی هریسون، مدیرعامل یکی از شرکت های بزرگ بیمه و موسس مدرسه مدیران، معتقد است با اجرای این طرح که روز به روز بر تعداد حاضران در جلسات آن افزوده می شود، امکان باروری و پویایی هر چه بیش تر شرکت ها فراهم خواهد آمد.

راهکار جدید تبلیغاتی جنرال موتورز

طرح جدید بازاریابی و فروش شرکت اتومبیل سازی جنرال موتورز با عنوان «تخفیف کارمندی برای همه»، بازار شرکت های رقیب فورد و کرایسلر را با چالش روبه رو کرده است.

مجله اقتصادی فورچون، با ارایه گزارشی در این مورد، از اقدامات متقابل فورد و کرایسلر در جهت خنثی سازی ابتکار جنرال موتورز خبر داد.

طرح «تخفیف کارمندی» که برای تمامی مدل های سال 2006 جنرال موتورز در نظر گرفته شده، تاکنون توانسته بسیاری از مشتریان فورد و کرایسلر را به خود جذب کند.