آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۵، شماره ۵۹۸۵
ورزش
۸

شفیعی: مربیان تیم ملی انگیزه بازیکنان لیگ برتر را بالا بردند

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: از عملکردم در تورنمنت سه جانبه اردن راضی نیستم، اما از این مسابقات تجربیات مفیدی کسب کردم.

حمید شفیعی با بیان این مطلب به “مهر”گفت: گرچه تورنمنت سه جانبه اردن از اهمیت چندانی برخوردار نبود اما فرصت خوبی برای بازیکنانی چون من بود که برای نخستین بار حضور در تیم ملی را تجربه می کردند. در این تورنمنت از سوی مربیان فرصت بازی نصیبم شد اما نتوانستم آنطور که باید و شاید خود را نشان دهم. از نحوه بازی ام چندان راضی نیستم با این حال خوشحالم که تجربه بازی با پیراهن تیم ملی را کسب کردم.

وی افزود: برای من مهم کسب تجربه و بازی با پیراهن تیم ملی بود که خوشبختانه مربیان تیم ملی این فرصت را در اختیار من گذاشتند. از این پس دیگر استرسی برای بازی و همراهی تیم ملی ندارم و اگردوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوم می توانم خیلی بهتر خود را نشان دهم شفیعی جو حاکم بر تیم ملی را مثبت خواند و گفت: بیش از نیمی از بازیکنان برای نخستین بار به تیم ملی دعوت می شدند با اینحال نفرات باتجربه تیم ملی خیلی راحت آنها را در کنار خود پذیرفتند.

شفیعی خستگی را مهمترین مشکل تیم ملی در اردن عنوان کرد و گفت: پس ازبرگزاری بازیهای هفته پنجم لیگ برتربازیکنان دعوت شده باید به سرعت خود را به مربیان تیم ملی معرفی می کردند. ما پس از حضور در بازیهای لیگ خود را به تهران رساندیم و همراه تیم ملی عازم اردن شدیم و تا روز پیش از بازی با عراق استراحت کافی نداشتیم و این مسئله درعملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت.وی تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی تا به امروزنشان داده که با بررسی دقیق بازیهای لیگ برتر بهترین ها را به اردو دعوت می کند. بی شک در آینده نیزچنین خواهد بود و همین مسئله به من و سایر بازیکنان جوان حاضر درتیمهای لیگ برتر امید می دهد که با عملکردی بهتربازهم به تیم ملی دعوت شویم.