آرشیو سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۲
بانک و بیمه
۱۲

قدردانی رییس مجمع عمومی بانک ها از بانک ملت

وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی بانک ها، در نامه ای به مدیر عامل بانک ملت از تلاش شبانه روزی بانک تحت مدیریت وی در طول سال گذشته قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، تلاش شبانه روزی و ارزنده این بانک در طول سال 1384 در زمینه های گوناگون کاری به ویژه در محورهای توسعه بانکداری الکترونیک، روشمند کردن امور با داشتن چشم انداز، استراتژی و برنامه و افزایش کارآیی در جهت تحقق اهداف قانون برنامه چهارم توسعه از جمله دلایل قدردانی دکتر داوود دانش جعفری از مدیریت بانک ملت عنوان شده است.

در ادامه نامه وزیر اقتصاد آمده است: توجه و اهتمام بانک ملت در خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه که مورد تایید اعضای مجمع عمومی بانک ها نیز قرار گرفته، همچنین دریافت اظهارنظر مطلوب از حسابرس، شایسته قدردانی است. دکتر دانش جعفری با قدردانی از دکتر علی دیواندری، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران و کارکنان بانک ملت، لوح تقدیری را به پاس حضور کارآمد و نقش تاثیرگذار مدیر عامل این بانک به وی تقدیم کرده است.

علاوه بر این، اعضای مجمع عمومی بانک ها در جلسه مجمع عمومی بانک ملت که در روز 14شهریور ماه سال جاری برگزار شد به دولت پیشنهاد کردند تا از این بانک به خاطر مشارکت جدی در برنامه های دولت از جمله طرح خرید تضمینی گندم و چغندرقند، حمایت از نخبگان علمی کشور، توسعه بانکداری الکترونیک، حرکت روشمند در طراحی چشم انداز و برنامه های استراتژیک و افزایش کارآیی تشکر کند.