آرشیو پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۴
اولین های بورس
۱۷

ماهانه

بیشترین بازدهی

مس شهیدباهنر در حالی عنوان نخست جدول بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که حق تقدم توسعه صنایع بهشهر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «وبشهر» سود هر سهم خود را مبلغ 154ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک هزار و 800میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

عایق پلاستیک صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. نگین طبس در رده سوم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه ای معادل 15میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک هزار و 743ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر 262میلیارد و 500میلیون ریال است. این شرکت پیش بینی سود هر سهم خود را معادل یک هزار و 255ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم

بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. صدرا در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هر سهم «خصدرا» در سال مالی 85 مبلغ یک هزار و 172ریال و سرمایه آن معادل 940میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر یک هزار و 914 ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که آبادگران در این گروه چهارم شد. سرمایه «ثاباد» بیش از 150میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 166 ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. معدنی دماوند با سرمایه ای برابر ده میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 200 ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «خشرق» با سرمایه ای برابر 105میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 780ریال پیش بینی کرده است.