آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۴
حوادث اقتصادی
۳۲

معمای مرگ پیرمرد نیمه سوخته

پیدا شدن جسد نیمه سوخته پیرمردی در شرق تهران، پلیس آگاهی را در برابر یک معمای جنایی قرار داده است.

ساعت 20:30 بامداد جمعه 28 مهر ماه سال جاری چند رهگذر در خیابان فرجام به پتویی برخورد کردند که به طرز مرموزی در گوشه ای از پیاده رو رها شده بود.

بنابه این گزارش وقتی ماموران کلانتری 147 گلبرگ در جریان این پتوی مرموز قرار گرفتند، با اعزام به محل پیدا شدن آن به بازرسی پتو پرداختند و با پیکر نیمه سوخته پیرمردی روبه رو شدند.

جسد متعلق به مردی ناشناس و 70 ساله بود که صورتش را کاملا سوزانده بودند و آثار کبودی در بدنش دیده می شد.

با دستور بازپرس هنرمند از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تجسس در این جنایت را در دستور کار خود قرار دادند و با توجه به این که هیچ مدرک شناسایی به دست نیاوردند، تحقیقات خود را روی فرضیه ای مبنی بر این که عاملان قتل پیرمرد برای شناسایی نشدن هویت قربانی چهره اش را به آتش کشیده اند، متمرکز کردند.

در این شاخه تحقیقی کارآگاهان شناسایی شدن مشخصات قربانی این جنایت خاموش را مهم ترین سر نخ برای ردیابی عاملان جنایت که از این رد پا واهمه دارند، می دانند و جسد برای روشن شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی تهران انتقال داده شد.

بنابر گزارش خبرنگار جنایی ما، کارآگاهان جنایی در شاخه دیگری به بررسی پرونده های گمشدگان پایتخت پرداخته اند تا در صورت مراجعه خانواده این پیرمرد به پلیس آنان را شناسایی و در بازجویی از خانواده وی خود را برای فاش ساختن جزییات جنایت نزدیک کنند.