آرشیو یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۲۴۱
صفحه اول
۱

توضیح سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران؛ آقای مهندس سحابی به استمرار جلسات تمایل نداشته است

در پی انتشار خبر مناظره نبوی سحابی، سازمان انقلاب اسلامی ایران در توضیحی نکاتی را متذکر شد. در نامه این سازمان از روزنامه اعتماد خواسته شده است توضیحات تکمیلی ارسال شده در اولین شماره روزنامه محترم درج شود. متن نامه به شرح زیر است:

1 جمعی از جوانان و افراد مرتبط با آقای بهزاد نبوی و عزت الله سحابی درخواست کردند تا برای روشن شدن پاره یی از ابهامات، جلسه یی با حضور این افراد و آقایان مذکور تشکیل شود. این درخواست مورد موافقت طرفین قرار گرفت و نشست مذکور در بهمن ماه سال 1384 با حضور افراد فوق برگزار شد که به تصدیق اعضای حاضر در جلسه، نتیجه این نشست در رفع پاره یی از ابهامات مفید و موثر بوده است. متاسفانه در متن خبر منتشره آمده است که این دیدار به درخواست و تقاضای اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران از آقای بهزاد نبوی انجام شد که بدین وسیله اصلاح می شود.

2 در این نشست توافق گردید تا این دیدارها و موضوعات مربوط به آن در رسانه های جمعی منعکس نشود، لیکن آقای مهندس سحابی طی مصاحبه های متعدد، بخش هایی از مطالب و موضوعات مطروحه در آن جلسه را بدون اشاره به توضیحات طرف مقابل در اختیار مطبوعات قرار داده اند.

3 بنا به درخواست بانیان این نشست، قرار شد در آینده این دیدارها به منظور روشن شدن برخی از حقایق، استمرار یابد که از قرار مسموع آقای عزت الله سحابی به استمرار و تداوم این جلسات تمایل نداشته اند.