آرشیو یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۲۴۱
ورزش
۷

کریم باقری: پرسپولیس با دنیزلی موفق می شود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیتم چندان نگران کننده نیست و قطعا برای دیدار با استقلال تهران آماده خواهم شد.

کریم باقری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ناحیه ران پا مصدوم شده ام و با نظر پزشک تیم باید چند روزی را استراحت کنم. در حال حاضر فیزیوتراپی می کنم و مشکل چندانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در دیدار با سپاهان بازی نمی کنم. شخصا نمی توانم نسبت به بهبودی کامل و بازگشت به تیم اظهارنظر کنم؛ اما به نظر می رسد برای دیدار با استقلال مشکلی نداشته باشم.

باقری تاکید کرد: امسال برای بازی در دربی هیچ نگرانی نداریم، هر چند این دیدار نیز مانند سایر بازی ها است؛ اما بازی امسال ما با استقلال بدون هیچ دغدغه برگزار خواهد شد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته های گذشته نیز با تنبیه انضباطی دنیزلی مدتی از تمرینات این تیم دور بود خاطرنشان کرد: پرسپولیس سال خوبی را شروع کرده است. بازی های تیم نسبت به گذشته بهتر شده است و روزهای خوبی نیز در پیش است. وی تصریح کرد: مشکلات و حاشیه ها نسبت به سال های گذشته کمتر شده است. همه بازیکنان نیز در آمادگی کامل هستند. بر این اساس می توانیم به کسب موفقیت امیدوار باشیم. وی افزود: دنیزلی عملکرد خوبی داشته است؛ او تیم را بخوبی هدایت می کند و همه چیز هماهنگ است. باقری که حاضر نشد در مورد طلب بازیکنان از باشگاه سخن بگوید، گفت: امیدوارم که هر چه زودتر به تمرینات پرسپولیس بازگردم.