آرشیو یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۲۴۱
حوادث
۱۱

پرونده قتل تاجر چای به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد؛درخواست مرگ برای قاتلی با تی شرت قرمز

گروه حوادث: پرونده مردی که متهم به قتل یک تاجر چای است با درخواست مجازات مرگ به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار ما، ماموران کلانتری 140 باغ فیض تهران ساعت 17 و 45 دقیقه روز 25 فروردین ماه سال جاری از کشف جسد مرد میانسالی در یک خودرو در خیابان آیت الله کاشانی مطلع شدند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و با جسد غرق در خون مرد 46 ساله یی به نام حسین که داخل یک خودرو رها شده بود مواجه شدند.

ماموران با بازرسی خودرو یک جعبه شیرینی که در آن سلاح کمری جاسازی شده بود پیدا کردند و در ادامه به بازجویی از شاهدان عینی پرداختند و متوجه شدند حسین در جریان یک نزاع از سوی مرد جوان با ضربات چاقو از پای درآمده است.

شاهدان همچنین به پلیس گفتند قاتل نیز در جریان این نزاع مجروح و به بیمارستان میلاد منتقل شده است.

پس از پایان یافتن تحقیقات اولیه گروهی از کارآگاهان به دستور بازپرس اصغرزاده رییس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران به بیمارستان میلاد رفتند و با شناسایی جوان مجروح که غلام نام دارد به بازجویی از وی پرداختند.

غلام با انکار اتهام قتل گفت: من 2 روز پیش پدر شدم و امروز صبح همراه حسین برای ملاقات همسرم به بیمارستان آمدیم اما در راه بازگشت سه مرد شرور راه را بر ما بستند و من و حسین را با چاقو مجروح کردند من توانستم خودم را به بیمارستان برسانم امانمی دانم بر سر حسین چه آمد.

با انکارهای غلام تحقیقات ادامه یافت و بار دیگر شاهدان عینی تحت بازجویی قرار گرفتند و گفتند عامل قتل یک تی شرت قرمزرنگ به تن داشته است. از آنجا که غلام نیز هنگام حضور در بیمارستان تی شرت قرمزرنگ به تن داشت بار دیگر مورد ظن پلیس قرار گرفت. مرد جوان این بار در بازجویی ها به ارتکاب قتل اقرار کرد و گفت: حسین تاجر چای بود ومن در پی انجام معامله یی با او اختلاف حساب 18 میلیون تومانی پیدا کردم و در نهایت روز حادثه با او درگیر شدم و وی را کشتم.

پس از پایان تحقیقات مقدماتی اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کردند و در نهایت با صدور کیفرخواست علیه غلام این پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.