آرشیو یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۵
حوادث اقتصادی
۳۰

2مرد ادعا دارند پدر پسربچه اند / آزمایش DNA برای پدر واقعی کودک 2ساله

دو مرد با ادعای اینکه پدر یک پسربچه 2ساله هستند پلیس را در برابر پرونده عجیبی قرار داده اند.

مادر این پسر خردسال بعد از نخستین ازدواج به خاطر اختلافات خانوادگی از شوهرش طلاق گرفته و با مرد دیگری ازدواج کرده بود.بنا به این گزارش، روز پنج شنبه 27مهر ماه سال جاری، مردی در دادسرای امور جنایی تهران ادعا کرد پسربچه اش نزد مردی زندگی می کند که پدر واقعی اش نیست.

این مرد گفت: به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم بدون اطلاع از اینکه باردار است او را طلاق دادم، او نیز برای فرار از تنهایی با مرد دیگری ازدواج کرد و زمانی که در خانه شوهر بود پسر من به دنیا آمد.»

وی افزود: «من اطلاعی از اینکه کامران، پسرم است، نداشتم تا اینکه همسرم به خاطر اختلافات با شوهر دومش از او نیز طلاق گرفت و با رابطه عاطفی قوی ای که بین ما به وجود آمده بود باز با من ازدواج کرد و کامران با اصرار آن مرد که خود را پدر بچه می داند نزد او ماند.

وقتی همسرم فاش کرد که کامران پسر من است دیگر تاب نیاوردم ابتدا از او خواستم پسرم را بدون دردسر به من تحویل دهد، وقتی امتناع کرد تصمیم گرفتم به قانون پناه بیاورم.

با ادعاهای این مرد وقتی شوهر دوم مادر کامران تحت تحقیق گرفته شد وی با اصرار به این که پدر واقعی پسربچه است نپذیرفت که وقتی با همسرش ازدواج می کرده وی باردار بوده است.

در شاخه دیگری از تجسس ها مادر کامران نیز ادعاهای شوهر اول خود را تایید کرد و خواست پسربچه از شوهر دوم وی تحویل گرفته شود.

بنابر گزارش خبرنگار ما دادیار سلیمانی از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران دستور داده است تا آزمایشات DNA پدر واقعی این پسربچه را مشخص کند.