آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۴۸
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

تریاک در منزل

گرگان- خبرنگار کیهان: در بازرسی از منزل شخصی به نام موسی در یکی از روستاهای حومه آق قلا مقدار 53 کیلوگرم تریاک کشف شد. یک قبضه سلاح شکاری به همراه 250 تیر فشنگ نیز از منزل مذکور کشف و با دستگیری موسی یک دستگاه خودرو پژو توقیف شد.

کشف کریستال

در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 در ایست و بازرسی تنگراه شهرستان مینودشت مقدار 5 کیلو و 570 گرم کریستال که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد. راننده خودرو به نام حبیب 23 ساله به همراه 3 سرنشین خودرو دستگیر و از آنان دو عدد گوشی تلفن همراه کشف شد. این خودرو از مشهد عازم گرگان بود.

گرگ های گرسنه

هریس- خبرنگار کیهان: چندین قلاده گرگ به گله گوسفندان در روستای آرباطان شهرستان هریس حمله ور شده و تعداد یازده راس از گوسفندان را دریدند. سگ های گله یکی از گرگ ها را از بین بردند.

گوشت های غیرقابل مصرف

شیراز- خبرنگار کیهان: 380 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف در شیراز کشف و معدوم و 13 قصابی نیز به علت تخلفات بهداشتی تعطیل شد.

کریستال زیر صندلی

سمنان- خبرنگار کیهان: در بازرسی از یک منزل و دو خودرو در شاهرود مقدار 48 کیلوگرم تریاک و هرویین کشف شد و 9 نفر در این رابطه دستگیر شدند. 21 کیلو کریستال که در جاسازی صندلی یک دستگاه کامیون که از تربت جام عازم تهران بود در شاهرود کشف شد. همچنین 12 کیلو تریاک از داخل ساک یک مسافر اتوبوس در این شهر به دست آمد. پنج عامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از روستاهای شاهرود دستگیر و در بازرسی از منزل وی 15 کیلو تریاک کشف شد.

برق گرفتگی جوان

اراک- خبرنگار کیهان: بی توجهی ماموران اداره برق ساوه نسبت به پاره شدن سیم برق در خیابان ابتدای روستای طراز ناهید این شهرستان منجر به برق گرفتگی جوان 18 ساله ای به نام عبدالرضا شعاعی و باعث مرگ وی شد. تماس های مکرر مردم روستا با اداره برق ساوه برای وصل سیم بی نتیجه بود.