آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۶
بورس - شرکت ها
۱۰

«وملی» گزارش 6ماهه دارد

سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی تا پایان تابستان امسال برای هر سهم خود هیچ سودی محقق نکرد.

بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم امسال را با 247میلیارد و 360میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 120ریال پیش بینی کرده است.

همچنین پیش بینی عملکرد «وملی» برای امسال در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل از 31میلیارد و 770میلیون ریال افزایش جمع درآمدها، 30میلیارد و 468میلیون ریال کاهش هزینه های مالیاتی، 85میلیارد و 199میلیون ریال افزایش سود (زیان) عملیاتی و 84میلیارد و 770میلیون ریال افزایش سود (زیان) خالص برخوردار است.

سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در شهریور امسال درآمد هر سهم خود را مبلغ 124ریال پیش بینی کرده بود که دلیل تغییر در جزییات را پیش بینی افزایش هزینه های عملیاتی در نیمه دوم سال اعلام کرده است.

قسمت اعظم پیش بینی سود حاصل از سرمایه گذاری ها بابت پیش بینی تقسیم سود (انباشته) شرکت خدمات و مدیریت ملی (به مبلغ 29میلیارد و 726میلیون ریال) است.

سود انباشته شرکت خدمات و مدیریت ملی از محل فروش املاک بوده که نقدینگی حاصل از آن قبلا به عنوان مطالبات در اختیار شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی قرار گرفته، به طوری که شناسایی سود مذکور توسط شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی تاثیری بر نقدینگی شرکت نداشته و صرفا با مطالبات قبلی تهاتر خواهد شد.