آرشیو دوشنبه ۱ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۰۸۶
حوادث اقتصادی
۳۰

این جوان ابتدا به پرداخت دیه کامل یک مرد مسلمان محکوم شده بود

مجرمیت 50درصدی در پرونده یک تصادف

راننده دستگاه موتورسیکلتی به خاطر مرگ یک عابر پیاده پس از برخورد با او در بزرگراه خاوران به میزان پنجاه درصد مقصر شناخته شد.

دادگاه این جوان را به خاطر عدم توجه به جلو و مرد عابر را به خاطر عد م استفاده از پل عابر پیاده مقصر شناخت و محکوم کرد.بنا به این گزارش ساعت 23 و 30دقیقه شب 11شهریورماه سال گذشته خودروهای عبوری از بزرگراه خاوران متوجه تصادف مرگبار بین یک دستگاه موتور سیکلت و عابر پیاده ای شدند. در این حادثه مرد عابر در دم جان سپرد و سرنشینان موتور سیکلت بیهوش به زمین افتاده بودند. با گزارش حادثه به ماموران کلانتری 177 خاورشهر، تلاش برای شناسایی قربانی حادثه بی نتیجه ماند و ماموران موفق به شناسایی هویت وی نشدند.

با تشکیل پرونده در شعبه دوم بازپرسی دادسرای شهر ری راننده موتور سیکلت که پسر جوان 29ساله ای بود به اتهام قتل غیرعمد مرد ناشناسی تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: پدر من از ناحیه هر دو پا مشکل دارد و قادر به حرکت نیست و به خاطر فشار زندگی تحت پوشش کمیته امداد درآمد و من به خاطر کمک مالی به پدر و خواهرانم و برای تامین معاش آنان از شهرستان ازنا به تهران آمدم و با کارگری در اطراف تهران سعی کردم تا مشکلات اقتصادی خانواده فقیرمان را حل کنم. این جوان ادامه داد: شب حادثه من بعد از کار در مسیر تهران به مامازن پشت سر یک کامیون در حال حرکت بودم که ناگهان با شی ای برخورد کردم و بیهوش شدم و بعد از آنکه چشم باز کردم کنار جاده افتاده بودم. بازپرس این جوان را به خاطر قتل غیرعمد با قرارداد وثیقه 250میلیون ریالی بازداشت و روانه زندان کرد.