آرشیو شنبه ۶ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۰۶
صفحه اول
۱

سومین تساوی پیاپی سرخ ها

دایی گل زد،سایپا صدرنشین شد

بازی های نفس گیر هفته هفتم رقابت های لیگ برتر حکم به صدرنشینی سایپا داد تا تیم علی دایی به لطف گل زنی خود او بالاتر از آبی ها و قرمزهای پایتخت قرار بگیرد.

در حساس ترین بازی هفته روند تساوی های پرسپولیس حفظ شد و مردان مصطفی دنیزلی با وجود ارایه یک بازی زیبا و تهاجمی در مقابل پاس که به خوبی راه های نفوذ حریف را بسته بود متوقف شدند تا سومین تساوی پیاپی در کارنامه آن ها رقم بخورد. در این بازی شیث رضایی دقیقه دوم بازی توپی را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد اما قبل از آن که بازی به دقیقه دهم برسد; مهرزاد معدنچی طلسم گل نزنی های خود را شکست و بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی حساس هفته هم سایپا که هنوز علی دایی، سرمربی آن است با گل های شریفی نسب و دایی در مقابل تک گل مجید نورمحمدی دو بر یک ابومسلم را شکست داد. با این پیروزی سایپا با 15 امتیاز و یک بازی بیش تر از استقلال سیزده امتیازی، به صدر جدول رسید در سایر بازی های روز جمعه برق شیراز با مربیگری بیژن ذوالفقار نسب در تهران پیکان را سه بر یک شکست داد تا صعودی جالب در جدول داشته باشد مس کرمان هم در خانه در حالی که ده نفره بود ملوان را یک بر صفر شکست داد و استقلال اهواز هم دو بر یک سپاهان را شکست داد. فجر سپاسی و صباباتری هم در شیراز به تساوی یک بر یک رسیدند.