آرشیو دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۵۷
اخبار ورزشی
۱۳

با حضور نماینده رهبر انقلاب و مسئولان کشوری، پیکر حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ادب در سمنان به خاک سپرده شد

پیکر روحانی مبارز حجت الاسلام والمسلمین «علی اکبر ادب» با حضور نماینده رهبر انقلاب، مسئولان کشوری و استانی در استان سمنان تشییع و به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه که به نمایندگی از سوی رهبر انقلاب اسلامی در این مراسم شرکت کرده بود طی سخنانی ضمن قدردانی و تجلیل از دلسوزی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین ادب گفت: روحانیت استان سمنان یک نیروی مخلص و مردم سمنان یک خدمتگزار مخلص را از دست داد.

وی همچنین از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام والمسلمین ادب به روحانیت در طول فعالیت در دفتر ارتباط رئیس جمهوری با ائمه جمعه و روحانیت تقدیر کرد و گفت: بنده از طرف رهبری به منظور تجلیل و قدردانی و خدمات این برادر روحانی در این مراسم شرکت کردم.

حجت الاسلام والمسلمین ادب در سال 1326 در سمنان چشم به دنیا گشود و تحصیلات حوزوی خود را در حوزه علمیه صادقیه سمنان فرا گرفت. وی برای ادامه تحصیل حوزوی خود وارد حوزه علمیه قم شد و در طول تحصیل در حوزه علمیه قم با الهام گرفتن از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی«ره» به مبارزه با رژیم طاغوت پرداخت و بارها در این مورد دستگیر و روانه زندان شده بود.

روح این روحانی وارسته در سن 59 سالگی به ملکوت اعلی پر کشید و تلاش و فعالیت خستگی ناپذیر و شبانه روزی در راه انقلاب، خدمت بی شائبه به مردم، تواضع و فروتنی و عشق به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ویژگیهای بارز این روحانی وارسته بود.