آرشیو دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۵۷
شهرستان ها
۱۱

تبلیغات زودرس

این روزها بازار تبلیغات برای انتخابات شورای شهر در ایلام داغ است و هر کاندیدای احتمالی با مراجعه به مردم و منازل آنها سعی در جلب اعتماد آنها برای خود دارد.

اگرچه تلاش در جهت جلب اعتماد مردم برای خدمت به مردم کاری پسندیده است ولی مردم ایلام در تجارب قبلی خود فهمیده اند که بسیاری از کاندیداها پس از جلب اعتماد آنها چیزی به نام مردم را از یاد می برند و سعی در رفع مشکلات خود و اقوام خود دارند. هنوز مردم ما از یاد نبرده اند در ادوار گذشته وقتی از امکانات برای نمایندگان شورای شهر صحبت می شد اعلام می کردند که نمایندگان شوراها حقوقی دریافت نمی کنند و فقط برای آبادانی شهر خود می کوشند تا اعتماد مردم را جلب کنند، ولی این گونه نبود. در دوره های قبل امکانات و حقوق شوراهای شهر مردم را انگشت به دهان کرد. در ایلام برای جلب اعتماد مردم عده ای از کاندیداها هزینه های بسیار کلانی را متحمل می شوند درحالی که اگر کسی می خواهد به مردمش خدمت کند، با همان مبلغ می توان هزینه چندین خانواده را در چند سال تامین کرد.

این بار مردم ما باید با هشیاری بیشتری نسبت به انتخاب نمایندگان خود اقدام کنند تا خدای نخواسته در آینده دچار افسوس و پشیمانی نشوند و مسئولان ذی ربط هم باید هشیاری خود را حفظ کنند و با متخلفان احتمالی در انتخابات برخورد قاطع و قانونی کنند.

ایلام- خبرنگار کیهان