آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۵۸
اخبار ورزشی
۱۳

آشتی کنان در استقلال کدورت ها برطرف شد

شاید کمتر کسی فکر می کرد دو نفر که روزی نزدیکترین آبی های نیمکت استقلال محسوب می شدند به یکباره این چنین مقابل هم موضع بگیرند.

اتفاقات پیش از داربی و گرفتن اختیارات اصلی از صمد مرفاوی، اعمال نظر و حضور بازیکنان با نظر قلعه نویی در دیدار برابر پیروزی عواملی بودند که باعث شدند پس از داربی همگان شکست را به حساب صمد مرفاوی بنویسند؛ مسئله ای که برای مرفاوی گران تمام شد.

از سوی دیگر اتفاقات نیمکت استقلال در روز داربی و انتقال دستورات به وسیله تلفن همراه از سوی مدیر فنی امری بود که حضور صمد مرفاوی و آینده کاری او را در استقلال تا حدود زیادی خدشه دار ساخت. تمام این موارد و حضور امیر قلعه نویی در تمرین روز یکشنبه استقلال باعث شد که صمد مرفاوی به حالت قهر محل تمرین استقلال را ترک کند.

این مسائل حتی می توانست زمینه ساز جدایی مرفاوی باشد اما یکی از نزدیکان دو طرف یکشنبه شب با حضور امیر قلعه نویی و صمد مرفاوی در محفلی خصوصی باعث شد تا مدیر فنی و سرمربی استقلال تمام موارد مطرح شده در چند روز گذشته را رو در رو با یکدیگر مطرح سازند و کدورت ها را کنار بگذارند. صمد مرفاوی در این نشست تمام مسائل اخیر را به قلعه نویی گفت ضمن اینکه قلعه نویی قول داد تمام تلاش خود را کماکان به عنوان مدیر فنی برای موفقیت استقلال به کار گیرد.