آرشیو پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۲۵۴
ایران
۳

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم: مسوولان مراقب باشند که باز هم فضای تخریب در انتخابات رخ نده.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم گفت: برای انتخابات این دوره شورای شهر و مجلس خبرگان نیز مانند انتخابات گذشته دغدغه تخریب کاندیداها وجود دارد. جلال یحیی زاده، نماینده تفت و میبد در گفت وگو با ایلنا در خصوص ابراز نگرانی برخی احزاب و جریان های سیاسی از فضای تخریب پیش از انتخابات گفت: با توجه به تجربیات گذشته مخصوصا انتخابات چند سال اخیر تبلیغات به نحوی به تخریبات تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه تخریب کاندیداها پیش از هر انتخابات یک نوع روش غربی و از نوع ناجوانمردانه است که رایج شده است، تصریح کرد: متاسفانه این تخریب ها از مدت ها قبل از شروع تبلیغات علیه کاندیداها صورت می گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خاطرنشان کرد: برای انتخابات این دوره مجلس خبرگان و شوراها نیز دغدغه تخریب کاندیداها وجود دارد.

وی گفت: مقام معظم رهبری نیز اگر به همه مسوولان تاکید داشتند که وظیفه اصلی صیانت از آرای مردم است، به دلیل پرهیز و جلوگیری از فضای تخریب است که نباید به هیچ وجه موضعی له یا علیه کسی اتخاذ شود. یحیی زاده با بیان اینکه خودکاندیداها نیز به هیچ وجه نباید کسی را تخریب کنند، ادامه داد: چشمان جست وجوگر نظام باید مراقب باشد که در این قضایا اتفاقات تلخی که در بعضی از انتخابات گذشته صورت گرفته است، رخ ندهد.