آرشیو پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۲۵۴
حوادث
۱۵

سارقان زن میانسال را در خانه اش کشتند

گروه حوادث: کارآگاهان جنایی تهران تحقیقات خود را برای دستگیری چهار مرد ناشناسی که زن میانسالی را در جریان دستبرد به منزلش به قتل رسانده اند، آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار ما، حدود ساعت 16 و 30 دقیقه بعد از ظهر سه شنبه از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 به ماموران کلانتری 125 یوسف آباد گزارش شد زن میانسالی در خانه اش به قتل رسیده است. پس از اعلام این گزارش بلافاصله گروهی از ماموران خود را به محل حادثه رساندند و با جسد زن 55 ساله یی به نام اکرم مواجه شدند که دست و پا و دهانش با چسب بسته شد ه بود.

پس از کشف جسد موضوع به اصغرزاده، بازپرس ویژه قتل تهران گزارش شد و وی به کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی ماموریت داد تا با انجام تحقیقات ویژه راز قتل اکرم 55 ساله را فاش کنند. کارآگاهان جنایی نیز با آغاز تحقیقات خود در نخستین گام به بازجویی از شوهر مقتول که زمان حادثه در منزل حضور داشت پرداختند.

این مرد گفت: من و اکرم در خانه نشسته بودیم که چهار مرد به زور وارد منزل مان شدند، آنها بسیار قوی هیکل بودند و من نتوانستم در برابرشان مقاومت کنم برای همین از ترس به پشت بام فرار کردم. پس از چند دقیقه از پشت بام به پایین آمدم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. مردان قوی هیکل رفته بودند و من پس از جست وجو در خانه اکرم را در حالی که دست، پا و دهانش با چسب بسته شده بود دیدم و زمانی که به سراغش رفتم متوجه شدم او فوت کرده است. کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات این مرد در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند طلا و جواهرات اکرم به سرقت رفته است.

با پایان یافتن بررسی های مقدماتی جسد زن میانسال به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان اکنون در تلاش هستند تا چهارمرد قوی هیکل را شناسایی و دستگیر کنند.