آرشیو دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۹۶
سیاست
۲

قدردانی هیات دولت ازفرمایشات مقام معظم رهبری دراستان سمنان

هیات دولت عصر دیروز به ریاست دکتر محمود احمدی نژاد تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره رسانه های ریاست جمهوری، رئیس جمهوری در این نشست، ضمن اعلام تشکر از سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان گفت: سفر اخیر به استان سمنان مثل تمامی سفر های قبلی ایشان منشا خیر و برکت برای مردم است و معظم له شور و نشاط را بیش از پیش در مردم دمیدند.

دکتر احمدی نژاد افزود: مقام معظم رهبری در این سفر بار دیگر توجه دولت را به نیاز ها و کار هایی که باید در این منطقه انجام دهد، جلب کردند.

رئیس جمهور تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از هیات دولت به ایشان اطمینان می دهم که دولت منسجم، یکپارچه و با نشاط تر از گذشته در خدمت انقلاب و ساختن کشور خواهد بود.

وی در ادامه گفت: از مقام معظم رهبری که همواره دولت را مورد تفقد قرار می دهند صمیمانه سپاسگزاریم و تشکر می کنم.

احمدی نژاد در رابطه با انتخابات اخیر آمریکا نیز افزود: در کشوری که خود را قله دموکراسی می خواند تنها حدود 40 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و جالب اینکه همین تعداد هم به سیاست های دولت آمریکا نه گفتند. البته اگر اجازه می دادند که یک جریان واقعا مستقل وارد صحنه شود، قطعا نتیجه چیز دیگری بود.

رئیس جمهور به افرادی که در آمریکا جدیدا بر سر کار آمده اند توصیه کرد:«مطمئن باشید که اگر همان اهداف قبلی را بخواهید با روش دیگری دنبال کنید سرنوشت مشابهی در انتظار شماست».

وی تصریح کرد: حتی اگر بخواهید با تزویر نیز همان راه را بروید سیاست هایتان خیلی زود آشکار خواهد شد.

احمدی نژاد به دولتمردان آمریکا توصیه کرد:«از سرنوشت اقوامی که از شما قویتر بودند ولی در برابر اراده الهی چیزی جز شکست نصیب شان نشد، عبرت بگیرید.»

وی در ارتباط با کشتارهای اخیر در فلسطین اظهار داشت که تجربه لبنان نشان داد صهیونیستها با این وضعیت نمی توانند به حیات خود ادامه دهند.

رئیس جمهور افزود: «ابرقدرتها رژیم صهیونیستی را برای گسترش حضور و سلطه در منطقه ایجاد کردند، رژیمی که آرامش منطقه نابودی او را در پی دارد و هر روز به بهانه های گوناگون و واهی مردم فلسطین را قتل عام و منطقه را متشنج می کند اما از آنجا که این رژیم بر خلاف مسیر و نظام هستی گام برمی دارد بزودی شاهد زوال و نابودی اش خواهیم بود.