آرشیو دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۹۶
ایران زمین
۲۰

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

مشهد: نمایشگاه عکس انجمن سینمای جوانان مشهد در نگارخانه مجتمع امام رضا(ع) گشایش می یابد. در این نمایشگاه 50 اثر از اعضای کانون عکس و هنرجویان عکاسی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهدبا موضوعات مختلف از جمله اجتماعی و طبیعت به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا 26 آبان ماه برای بازدید عموم دایر است.

اردبیل: گلیم ورنی عشایر دشت مغان، در دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در شهرستان مشکین شهر به نمایش در می آید. در این نمایشگاه هنرهای چوبی، گلیم، سفال و سرامیک و معرق کار هنرمندان اردبیلی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند. دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع دستی در استان اردبیل از 22 تا 27 آبان ماه دایر است.

ماهشهر: نمایشگاه سراسری صنایع دستی و سوغات با عنوان «ایران - ماهشهر» درحاشیه محل نمازجمعه این بندر گشایش یافت. در این نمایشگاه که با شرکت 20 استان کشور دایر شده صنایع دستی و سوغات این استانها در 100 غرفه به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه تا 27 آبان ماه برای بازدید عموم دایر است.

ایلام: نمایشگاه آثار پوسترهای مقاومت در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهر ایلام گشایش یافت. در این نمایشگاه 40 اثر گرافیکی از تصاویر مقاومت فلسطین و لبنان در برابر رژیم صهیونیست به منظور نشان دادن زخم های سرزمین فلسطین در معرض دید قرار گرفته است. این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور تا 24 آبان ماه در مرکز استان ایلام پذیرای علاقه مندان است.