آرشیو سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۶۴
شهرستان ها
۱۱

استاندار: اتمام پروژه های نیمه تمام به کاهش محرومیت های گیلان کمک می کند

اتمام پروژه های نیمه تمام و شناسایی طرح های اولویت دار از مهم ترین برنامه ها برای رفع محرومیت در استان گیلان است.

استاندار گیلان با اظهار این مطلب در همایش معاونان استانداری، فرمانداران و بخشداران استان در رشت افزود: فرمانداران منطقه باید با شناسایی و اولویت بندی پروژه های ضروری در رفع محرومیت حوزه ها یشان تلاش بیشتری کنند و دراین زمینه نظارت و کنترل طرح های دردست اقدام از مهم ترین عوامل در اجرای دقیق و صحیح پروژه ها است.

علی عبداللهی با اشاره به بررسی اولویت های ضروری استان در سفر رئیس جمهوری به گیلان خاطرنشان ساخت: باتوجه به این که زمان سفر دکتر احمدی نژاد به استان هنوز مشخص نشده است مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان گیلان باید آمادگی این سفر را داشته باشند تا از این فرصت برای بیان مشکلات و رفع کامل کاستی های منطقه استفاده شود.

وی با ذکر این نکته که تاکنون جلسه های مقدماتی سفر رئیس جمهوری به استان گیلان با تمامی وزارت خانه ها در تهران برگزار و اولویت های ضروری استان مطرح شده است یادآور شد: در سفر دکتر احمدی نژاد به گیلان نیازهای ضروری استان موردبررسی قرارخواهد گرفت.

استاندار گیلان همچنین با تاکید به فرمانداران برای پیش بینی مشکل های احتمالی ازجمله کم آبی در حوزه فعالیت خود، خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای رفع این گونه مشکل ها شد.