آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۹۸
ایران زمین
۲۰

برنامه های فرهنگی هنری در شهرستانها

یزد: نمایشگاه تابلو فرش های حمیده مهرافزا در تالار موزه قصر آیینه یزد گشایش یافت. در این نمایشگاه 80تابلو فرش ابریشمی به نمایش درآمده است که به گفته بسیاری از کارشناسان فرش در سطح بسیار عالی قرار دارد. این نمایشگاه تا 30آبان ماه برای بازدید عموم دایر است.

بابل: دومین نمایشگاه بزرگ فرهنگی قرآنی استان مازندران با عنوان صحیفه سبز با همکاری مشترک اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، مرکز دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بابل و شرکت نمایشگاهی ره توشه سرمه از 24 آبان ماه تا 3 آذرماه در مصلای جمعه شهرستان بابل برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه ناشران، شرکت های تولیدکننده نرم افزار، مؤسسات و مراکز فرهنگی سراسر کشور حضور خواهند داشت. سرای کودک و نوجوان، محافل انس با قرآن، کارگاه نقاشی، کارگاه نویسندگی، نشست های نقد و بررسی و...از جمله نشست های جنبی این نمایشگاه است. ساعات بازدید از نمایشگاه ساعت 9صبح الی 21 خواهد بود.

مراغه: نمایشگاه خوشنویسی با عنوان «محمد(ص) در آفرینش» در نگارخانه افرازه شهر مراغه برپا شد. در این نمایشگاه 36 قطعه تابلو خوشنویسی از 18 نفر از اساتید خوشنویسی به نمایش گذاشته شده است. این تابلوها با موضوعات آیات قرآنی، احادیث و اسماالحسنی در معرض دید علاقه مندان قرار دارد. این نمایشگاه تا 28 آبان ماه جهت بازدید عموم دایر است.

تکاب: حماسه پیروزی حزب الله لبنان در مقابل رژیم جنایتکار اسرائیل در قالب نمایشگاهی با عنوان «حماسه مقاومت» در مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان تکاب گشایش یافت. دراین نمایشگاه 300قطعه عکس، پوستر از خبرنگاران و عکاسان برجسته و خبرگزاری های جهان در ارتباط با نبرد حزب الله لبنان با ارتش رژیم صهیونیستی و ابعاد مختلف جنگ به نمایش درآمده است. این نمایشگاه تا 29 آبان ماه دایر است.