آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۵۰۳
حوادث
۲۲

32 سال زندان برای ربایندگان دندانپزشک

گروه حوادث: 3 پسر جوان که برای سرقت میلیونی اقدام به ربودن یک دندانپزشک کرده بودند، به 32 سال زندان محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار ما اردیبهشت ماه سال جاری دندانپزشکی با مراجعه به پلیس اظهار کرد: یک روز در حالی که در مطب ام مشغول به کار بودم به بهانه داشتن درد در ناحیه دندان وارد اتاق کارم شدند و سپس با تهدید چاقو و قمه 600 هزار تومان پول نقد و گوشی تلفن همراهم را سرقت کردند و گفتند اگر به پلیس مراجعه کنم مرا خواهند کشت.

وی گفت: سعی کردم این مساله را فراموش کنم ولی در 6 اردیبهشت ماه بود که آنها دوباره به مطب ام آمدند و پس از بستن دست و پایم و سرقت وسایل گرانبهای درون مطب، مرا به خانه ام بردند و خواستند که چند میلیون پول برایشان تهیه کنم. از طریق یکی از دوستانم 5 میلیون و پانصد هزار تومان تهیه کردم و به آنان دادم در حالی که باید مرا آزاد می کردند با تهدید، رمز حساب بانکی ام را گرفته و تمام پول هایی را که در حساب داشتم برداشت کرده و فرار کردند.

با این شکایت ماموران موفق به ردیابی سارقان شده و یکی از آنان را دستگیر کردند. این شخص پس از دستگیری گفت: مدتی قبل در این ساختمان کار می کردم و در همان زمان بود که نقشه سرقت به ذهنم رسید و آن را با کمک دو تن از دوستانم اجرا کردیم.

به گزارش خبرنگار ما قاضی صفوی - رئیس شعبه 1147 دادگاه عمومی و جزایی تهران - پس از محاکمه ربایندگان دندانپزشک آنان را به 32 سال حبس محکوم کرد.