آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۵۰۳
صفحه آخر
۲۴

روی خط خبر

تصاویر سه بعدی

مجموعه تصاویر سه بعدی مسجد پیامبر اکرم(ص) و حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت سال پیامبر اعظم توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منتشر می شود.

فیلم کوتاه در زاهدان

بیست و سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه به طور همزمان در تهران و زاهدان برگزار می شود. این جشنواره امروز آغاز به کار می کند.

رونمایی کتاب

امروز ساعت 17‎/30 می توانید به خانه هنرمندان ایران بروید و در مراسم رونمایی مجموعه کتاب یونانیان و بربرها نوشته امیرمهدی بدیع شرکت کنید.

عکاسی ممنوع

عکاسی در تالارهای تئاتر شهر به منظور رعایت حقوق تماشاگران ممنوع اعلام شد. شیدفر، مدیر روابط عمومی این مجموعه با اعلام این خبر گفت که تئاتر شهر در تدارک اجرای ویژه عکاسان است.

انصراف نمایش

شهلا میربختیار از اجرای نمایش «اشک های بودا» در خانه نمایش اداره تئاتر انصراف داد. با این انصراف نمایش «وهم سرخ» به کارگردانی حسین احمدی نسب از این هفته جایگزین این کار می شود.

مرگ کارگردان

فرانسیس جیرود، کارگردان فرانسوی در سن 61 سالگی درگذشت. نخستین فیلم این کارگردان سه گانه جهنمی است.

یک عکس

عکس نسرین شاه محمدی، عکاس خراسانی در نمایشگاه بین المللی عکاسی برزیل پذیرفته شد.

تئاتر کانون ها

17 نمایش از سوی کانون های تئاتر سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد. نتایج بازبینی این جشنواره اواخر آذر ماه اعلام می شود.

کتاب قانون

کتاب «قانون کپی رایت» نوشته محمد قصاع منتشر شد.

بزرگداشت شاعر

مجموعه فرهنگی در جوار آرامگاه منوچهر آتشی، همزمان با مراسم نخستین سالگشت درگذشت این شاعر معاصر، کلنگ می خورد. همچنین قرار است مقبره ای برای آتشی ساخته شود.

در فیلمخانه

عصر امروز می توانید به سینما صحرا بروید و فیلم «کفش بلورین» ساخته چارلز والترز در برنامه فیلمخانه ملی ایران را تماشا کنید.

کودکان نقاش

نگین سینا، ندا کفاش، سارا غزنوی، شمیم صادقی فر، آرش غلام زاده، آرش فلاح، آناهیتا نصیری و هانیه فردآزاد در مسابقه نقاشی کودکان هند، هشت نشان افتخار کسب کردند.

بررسی شابک

تحولات شماره استاندارد بین المللی کتاب (شابک) در سرای اهل قلم بررسی شد. موضوع این برنامه فرایندهای تولید، توزیع، سفارش و اطلاع رسانی کتاب بود.

کتاب های سینمایی

انتشارات سینمایی فارابی همزمان با جشنواره فیلم فجر، 18 عنوان کتاب را منتشر خواهد کرد.