آرشیو دوشنبه ۶ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۷۵
شهرستان ها
۱۱

پای صحبت مردم

سرقت سیم برق

فیروزآباد شهر ری- خبرنگار کیهان: سیم های برق برخی از خیابان های فیروزآباد شهر ری به سرقت رفته است و معابر شهر در خاموشی مطلق به سر می برند. این موضوع باعث تصادفات بسیاری شده است مردم از مسئولان محلی تقاضای رسیدگی عاجل و برطرف کردن نواقص را دارند.

خوابگاه متروکه

سرویس شهرستان ها: بیش از 130نفر از دانش آموزان روستایی بخش مرکزی و بخش محروم در خوابگاه شبانه روزی آیت الله نایینی که از شهرهای تودشک، ورزنه، انارک، فلاورجان و روستاهای چوپانان، چاه ملک، فرخی، اردیب به این مرکز آمده اند مشغول تحصیل هستند.

وکیلی رئیس خوابگاه گفت: ساختمان این مرکز متروکه بوده و بیش از 50 سال است ساخته شده و استاندارد نیست و از امکانات اولیه از جمله اتاق مطالعه، نمازخانه، سالن ورزشی و سردخانه محروم است. وی گفت: برای کمبود امکانات نیاز به 300میلیون تومان است تا بتوانیم نیازهای دانش آموزان روستایی را برآورده کنیم. گفتنی است تاکنون امام جمعه نایین، بخشدار مرکزی و رئیس آموزش و پرورش از این مرکز دیدن کرده اند.

درمانگاه بدون پزشک

بنارویه- خبرنگار کیهان: شهر بنارویه از توابع بخش بنارویه با جمعیت بالغ بر 12هزار نفر مدت 5 ماه است که درمانگاه آن فاقد پزشک متخصص است. مردم بنارویه نیز از این موضوع به شدت گلایه دارند و خواستار رساندن فریاد مظلومیت شهروندان بنارویه ای به مسئولان ذی ربط هستند.