آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۸۵، شماره ۶۰۲۲
ورزش
۲۳

تازه های ورزش ایران

ایران نایب قهرمان جودوی آسیا- اقیانوسیه

تیم ملی جودو معلولین ایران موفق شد با کسب 7مدال عنوان نایب قهرمانی نهمین دوره مسابقات فسپیک را ازآن خود کند. تیم ملی جودوی معلولین ایران که برای اولین بار در مسابقات آسیایی فسپیک شرکت کرده است با کسب عنوان نایب قهرمانی و دریافت 7 مدال به کار خود در این بازیها پایان داد. این تیم در مجموع دو طلا، چهار نقره و یک برنز را از آن خود کرد و با احتساب رنگ مدالها موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی بایستد. تیم ژاپن با سه طلا یک نقره و سه برنز قهرمان شد و تیم چین تایپه نیز با یک طلا، دو نقره و یک برنز برمکان سوم جدول ایستد.

***

انصاری فرد در دوبی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای حضور در نمایشگاه فوتبال راهی دوبی شده، مذاکراتی با مسئولان باشگاه الشباب انجام خواهد داد. محمد حسن انصاری فرد برای حضور در نمایشگاه بین المللی فوتبال، تهران را به مقصد دوبی ترک کرد. وی در این سفر علاوه بر حضور در مراسم فوق، با مدیران باشگاه های معتبر جهان و رئیس فیفا (سپ بلاتر) نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد. انصاری فرد در راستای مشکلات خروج از کشور اولادی و بحث حضور وی در باشگاه الشباب، با مدیران این باشگاه نیز گفتگو می کند.

***

مذاکرات رسمی ایران با سران فیفا

هیئت ایرانی عازم بلژیک شد تا با مقامات فدراسیون جهانی فوتبال دیدارکند.

پس از آن که مذاکرات مقدماتی با مسئولان فیفا به نتیجه رسید و تیم ملی امید ایران جواز حضور در رقابت های آسیایی دوحه را دریافت کرد، هیئت بلند پایه ای از جمهوری اسلامی ایران جهت مذاکره با مسئولان فیفا وارد بروکسل شد. هیئت مذکور با مسئولان فیفا نشستی را برگزار کرد تا راهکارهای اجرایی حل اختلافات را بررسی کند.

بر اساس این گزارش؛ پس از توافق اولیه قرار شده است درخواست های فیفا در مورد فوتبال ایران بررسی و اجرایی شود.