آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۷۸
اخبار کشور
۲

دیدار بانوان تشکل های اصولگرا با محمدرضا باهنر وحدت اصولگرایان خواسته رهبری و مردم است

جمع کثیری از تشکل های بانوان اصولگرا خواستار وحدت بین اصولگرایان در انتخابات پیش رو شدند.

به گزارش خبرنگار کیهان این بانوان شب گذشته در دیدار با محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین و عضو مؤثر جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن اعلام حمایت همه جانبه از جبهه اصولگرایان، دعوت به وحدت و رسیدن به لیست واحد از سوی اصولگرایان را خواسته همه آحاد ملت عنوان کردند. تشکل های بانوان اصولگرا وحدت در میان یاران انقلاب را خواسته مقام معظم رهبری و کل ملت ایران دانسته و خواستار کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای در شرایط حساس کنونی شدند.

در این دیدار «محمدرضا باهنر» ضمن تقدیر و تشکر از همت بانوان اصولگرا و تلاش خالصانه آنان برای ایجاد وحدت بدون هیچ گونه سهم خواهی در جبهه اصولگرایی گفت: تمام تلاش اصولگرایان برای وحدت بوده و امید برای ایجاد وحدت نیز وجود دارد. وی با اشاره به تلاش گسترده از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای نزدیک کردن 2 گروه اصولگرا و ارائه لیست مشترک گفت: «امیدواریم با وحدت این دو گروه و ارائه لیست واحد بتوانیم شاهد حرکتی منسجم و واحد از سوی اصولگرایان باشیم».

محمدرضا باهنر با تحلیل شرایط در اردوگاه اصلاح طلبان نیز گفت: «اختلافات در میان اصلاح طلبان بسیار عمیق و ریشه دار تر از جبهه اصولگرایان است اما در شرایط خاص امکان ائتلاف بر سر منافع مشترک در میان آنان وجود دارد.»