آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۷۸
حوادث
۱۵

معتاد سابقه دار،جسد دوستش را به آتش کشید

معتاد سابقه دار دوستش را که به علت تزریق مواد مخدر جان داده بود، به آتش کشید و فرار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در پی مراجعه فردی 56 ساله به معاونت آگاهی در خصوص فقدان فرزندش به نام حمیدرضا 25 ساله در تاریخ 11 خرداد سال جاری بلافاصله اقدامات لازم درباره یافتن گمشده از سوی ماموران آغاز شد.

با بررسی پرونده های موجود از اجساد کشف شده ماموران متوجه تشابه جسدی ناشناس که به صورت سوخته و متلاشی کشف شده بود با مشخصات گمشده شدند و لذا از اولیای حمیدرضا خواسته شد به پزشکی قانونی مراجعه و جسد را رؤیت کنند.

پس از شناسایی جسد حمیدرضا توسط اولیای وی اقدامات لازم در زمینه شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را آغاز کردند و در تحقیقات اولین مشخص شد آخرین فردی که با مقتول دیده شده فردی به نام مهرداد است که از معتادان سابقه دار است که با کسب حکم قضایی دستگیر و برای انجام تحقیقات به معاونت آگاهی منتقل شد.

این گزارش می افزاید: با تحقیقات فنی به عمل آمده سرانجام مهرداد لب به اعتراض گشود و گفت: به اتفاق حمیدرضا به صحراهای پشت پمپ بنزین حوزه استحفاظی کلانتری 28 رفتیم و مواد مخدر مصرف کردیم که بعد از تزریق حمیدرضا فوت کرد و من هم از ترس او را در همان مکان آتش زدم و از محل متواری شدم.

با اعترافات صریح متهم وی به همراه پرونده متشکله تحویل مقامات قضایی شد.