آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۷۸
حوادث
۱۵

دستگیری باند خانوادگی اشرار و سارقان مسلح در ورامین

اعضای باند بزرگ اشرار و سارقان مسلح فراری که به صورت خانوادگی - پدر و پسر- اقدام به شرارت و سرقت های مسلحانه می کردند شناسایی و دستگیر شد ند.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس استان تهران گفت: 24 آبان ماه سال جاری، صاحب یک دامداری بزرگ به پلیس آگاهی ورامین مراجعه و اعلام کرد: مقارن ساعت یک بامداد، چهار سارق مسلح که با ماسک صورتشان را پوشانده بودند، به دامداری ام واقع در روستای حسین آباد حمله کردند و با تهدید اسلحه تعداد 50 راس احشام را به سرقت بردند.

با دریافت این گزارش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ورامین، در محل حادثه حاضر و در استعلام شماره کامیون رها شده متوجه شدند، خودرو سه ساعت قبل از وقوع سرقت مسلحانه دامداری از خیابان 15 خرداد ورامین به سرقت رفته است.

زارعی افزود: همچنین در بازرسی از منطقه سرقت، تعدادی قطعات شکسته شده الوار اتاق کامیون که آثار رنگ آبی آن به روی دیوار دامداری به جا مانده بود، کشف و مشخص شد: کامیون حمل کننده احشام حین خروج با دیوار برخورد کرده و به این ترتیب کامیون از ناحیه درب اتاق عقب دچار آسیب شده است.

وی گفت: کارآگاهان پلیس ورامین با تلاش گسترده و اقدامات اطلاعاتی وسیع سرانجام مخفیگاه اعضای باند خانوادگی اشرار و سارقان مسلح را در یک دامداری واقع در دهستان باغخواص شناسایی کرده و با توجه به این که متهمان همگی مسلح به سلاح گرم و سرد بودند، پس از تعقیب و مراقبت های لازم با حضور چندین اکیپ عملیاتی مقارن ساعت 21 روز ششم آذرماه، منطقه مورد نظر تحت محاصره کامل قرار گرفته و در یک اقدام ضربتی، همگی متهمان به نام های «ذ-ت»، «الف-ت»، «م- ت» و «الف-ت» و «الف-ت» (برادرزاده سرکرده باند) دستگیر شدند.