آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۷۸
شهرستان ها
۱۱

برگزاری اولین جشنواره سراسری ادبی کودک و نوجوان در شهرکرد

با حضور مصطفی رحمان دوست شاعر کودکان و نوجوانان اولین جشنواره سراسری ادبی کودک و نوجوان با موضوع امام رضا(ع) در شهرکرد برگزار شد.

در این جشنواره که جمعی از نویسندگان، شاعران و هنرمندان نیز شرکت داشتند داریوش رضوانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در سخنانی از جشنواره ادبی کودک و نوجوان به عنوان یک جشنواره معنوی و باشکوه نام برد و گفت: از این که این جشنواره با موضوع امام رضا(ع) در این استان برگزار می شود خوشحال هستیم و آن را مایه رحمت و برکت می دانیم.

گزارش خبرنگار کیهان از شهرکرد حاکی است، 20 نفر افراد برگزیده جشنواره در قالبهای شعر، داستان و قطعه ادبی به شرح ذیل معرفی شدند. مهدی مردانی، فاطمه طارمی، پروین برهان، شادی کاکایی، فرشته طارمی، فاطمه آقایی، ریحانه گودرزی، طاهره قائدی، لیلا خیامی، پریسا تراکمه، فرزاد صفدری، فاطمه احمدی، ژیلا طهماسبی، محمود قوچانی، راضیه شمسی پور، مرضیه قنبریان، سپیده آزاد، زهرا بندری، ماندانا ملک پور و زهرا نکویی.

این گزارش حاکی است نفرات اول در سه قالب شعر، داستان و قطعه ادبی در سال روز ولادت با سعادت امام رضا(ع) و در چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) که در مشهد مقدس برگزار خواهدشد معرفی می شوند.