آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۷۸
اخبار ورزشی
۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

نجف نژاد رکورددار می شود!

هنوز دو ماه از حضور مقداد نجف نژاد به عنوان مدیرعامل استقلال نگذشته که اختلافات عمیق بین او و رئیس هیئت مدیره بالا گرفته است؛ به طوری که دو طرف بدون هماهنگی با یکدیگر هر یک مشغول اداره این مجموعه هستند.

این در شرایطی است که تا چندی قبل با وجود تضاد فکری، معاونین باشگاه با مدیر عامل استقلال همکاری به ظاهر مسالمت آمیزی داشتند؛ اما چند روزی است که این همکاری ظاهری هم وجود ندارد. بدین ترتیب به نظر می رسد با بازگشت استقلال به سازمان تربیت بدنی، نجف نژاد هم باید جای خود را به فرد جدیدی بدهد و کوتاه ترین مدیرعامل استقلال از نظر عمر مدیریتی لقب بگیرد و صاحب رکورد جدیدی بشود!

سفر سرخپوشان با 16 بازیکن

مربی تیم فوتبال پیروزی گفت: برای بازی با فولاد خوزستان با 16 بازیکن به اهواز می رویم و با این شرایط نیز مشکل خاصی برای پیروزی نداریم.

استیلی تصریح کرد: کریم باقری، مامانی، آشوبی، الونگ الونگ مصدومان تیم هستند. اولادی، خرسندی، رضایی و حقیقی نیز با تیم امید به دوحه رفته اند، صلاح حسن هم برای مرخصی به عراق رفته است که با این شرایط 9 بازیکن تاثیرگذار خود را در دیدار هفته یازدهم در اختیار نداریم.

شوچنکو در راه بازگشت به میلان

پس از اینکه آندره شوچنکو با آن همه جنجال و هیاهو به چلسی پیوست، کمتر کسی فکر می کرد تا نیم فصل بیشتر در لندن ماندنی نباشد. حالا شوچنکو گلزن که با در اختیار داشتن فرصت کافی، به گل نزن ترین دوران ورزشی خود رسیده است، در آستانه انتقال قرضی به تیم دیگری است که احتمالا میلان خواهد بود. شوچنکو 30 میلیون پوندی تا اینجای کار تنها 3 گل برای چلسی به ثمر رسانده (یعنی هر گل 10 میلیون پوند). مقامات میلان با آغوش باز در انتظار شوچنکو هستند.

پیشنهاد جدید شیاطین سرخ به «هارگریوز»

گویا منچستری ها دست بردار نیستند و می خواهند هر طور شده در فصل نقل و انتقالات زمستانی هارگریوز را از بایرن به خدمت بگیرند. آنها که با افزایش مبلغ پیشنهادی شان به 30 میلیون یورو این بار امیدوار هستند مقامات بایرن کوتاه بیایند بار دیگر به علاقه شان برای جذب این هافبک 25 ساله سرخپوشان باواریایی تاکید کردند.