آرشیو پنجشنبه ۹ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۷۸
اخبار ورزشی
۱۳

در روزهای 21 تا 23آذرماه سال جاری نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی نفت و گاز در اصفهان برگزار می شود

نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی راهکارهای توسعه مشارکت صنایع داخلی در حوزه نفت و گاز در روزهای 21 تا 23آذرماه جاری در اصفهان برگزار می شود.

محسن نادری دبیر این همایش با اشاره به اینکه این همایش با همکاری و مشارکت نفت و گاز پارس و دانشگاه صنعتی اصفهان برپا می شود، گفت: این همایش و نمایشگاه به منظور معرفی پروژه های نفت و گاز در ایران و پروژه های منطقه پارس جنوبی و معرفی مراحل اجرایی فازهای در دست اقدام و آتی و همچنین معرفی توانمندی های بخش داخلی با ارائه راهکارهای مشارکت صنایع داخلی و با حضور شرکت های متعدد داخلی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش مقامات ارشد کشور در حوزه نفت و گاز و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کمیسیون انرژی مجلس، مدیران فازهای مختلف، مدیران کنسرسیوم ها و پیمانکاران اصلی نفتی CG و مقامات و اساتید دانشگاه های داخلی و خارجی شرکت خواهند کرد.

ساسان بامداد صوفی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه بین المللی نیز گفت: نمایشگاه در سه روز با عنوان معرفی توانمندی های صنایع داخلی در صنعت نفت و گاز و با هدف ایجاد ارتباط صنایع داخلی با حوزه نفت و گاز پارس برگزار می شود.