آرشیو دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۵، شماره ۳۵۱۴
ایران زمین
۲۰

گشایش نمایشگاه دستاوردهای سفر هیات دولت به ایلام

ایلام، خبرنگار «ایران»: نمایشگاه دستاوردهای سفر استانی هیات دولت به ایلام به مناسبت یک سالگی این رویداد در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهر ایلام گشایش یافت.

در جریان سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به ایلام 63 مصوبه برای تسریع در فعالیت های عمرانی استان تصویب شد.

علی محمد آزاد استاندار ایلام در مراسم گشایش نمایشگاه دستاوردهای یک ساله سفر رئیس جمهوری بهاستان گفت: دولت عدالت محور برنامه های خود را به شکوفایی مناطق محروم اختصاص داده و در این راه نیز موفق بوده است. وی این اولویت دولت را حمایت و رشد سطح رفاه مناطق محروم عنوان و بر ضرورت توجه به اجرای برنامه های دولت تاکید کرد.

وی اظهار داشت: بخش عظیمی از این 63 مصوبه تحقق یافته که نشان دهنده پیگیری مسئولان برای رسیدن اهداف دولت است.

وی با تاکید بر این که اجرای مصوبات سفر هیات دولت نقش مؤثری در توسعه زیربنایی استان ایلام دارد، تصریح کرد: با تحقق کامل این مصوبات این استان در یک افق چند ساله به سطح استان های برخوردار کشور نزدیک می شود.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 700 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده سفر هیات دولت در 2 سال تاکنون بیش از 450 میلیارد ریال به این استان اختصاص یافته است. همچنین از مجموع 63 مصوبه سفر سال گذشته هیات دولت به این استان 61 مصوبه اجرایی شده است. وی افزود: از این تعداد 31 مصوبه به طور قطعی انجام شده و نیاز به پیگیری ندارند، 21 مورد در حال انجام و 9 مصوبه نیز در حال پیگیری است.

«احمدهاشمی» معاون برنامه ریزی استانداری ایلام نیز گفت: براساس برنامه زمان بندی شده نمایشگاه دستاوردهای دولت در ایلام همزمان با سالروز ورود هیات دولت به استان در قالب 30 غرفه گشایش یافته است. وی اظهارداشت: در این نمایشگاه دستاوردهای سفر هیات دولت به استان ایلام در قالب کتابچه، عکس، بروشور و ماکت برای بازدید عموم دایر شده است.

هاشمی یادآور شد: این نمایشگاه به مدت هفت روز در شهر ایلام و نمایشگاه های مشابه درشهرستان های هفتگانه استان برپامی شود.

وی اطلاع رسانی شفاف وآشنایی مردم با دستاوردهای سفر هیات دولت در استان ایلام را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.