آرشیو چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۸۶۸۳
اخبار ورزشی
۱۳

اخبار کوتاه از فوتبال

رفاه به استقلال پول نداد!

روز گذشته مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال برای اینکه مبلغ تایید شده توسط وزارتخانه رفاه- در زمان وزیر قبلی- را دریافت کنند، به محل این وزارتخانه رفتند، اما مسئولان امور ورزش وزارت رفاه اعلام کردند که تا مشخص شدن وضعیت نهایی باشگاه استقلال، هیچ پولی به این باشگاه پرداخت نمی شود.

براساس شنیده ها بدهی رفاه به استقلال حدود 2 میلیارد تومان است که به گفته مدیرعامل آبی پوشان اگر وزارتخانه این مبلغ را در اختیار استقلال قرار ندهد، اکثر فعالیت های باشگاه فلج خواهد شد!

طلبکاران از «پیروزی» قول گرفتند

مسئولان باشگاه پیروزی تهران در پاسخ به درخواست های مکرر طلبکاران، این بار نیز قول آخر هفته را برای پرداخت مطالبات دادند.

مسئولان مالی باشگاه در گفت وگوهای تلفنی با طلبکاران اعلام کردند تا پایان هفته مبلغی نسبتا قابل توجه به حساب باشگاه واریز خواهد شد و از طریق آن بخش دیگری از مطالبات پرداخت می شود. چندی پیش به هر یک از طلبکاران باشگاه مبلغ 5 میلیون تومان پرداخت شد.

قلعه نویی در تمرین استقلال

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی عصر دیروز در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شد.

تمرینات استقلال که در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و مجموعه ورزشی انقلاب انجام می شد این بار به محل دیگری انتقال یافت. تمرینات استقلال پس از انجام تمرینات نوبت صبح در مجموعه انقلاب، در نوبت عصر در زمین چمن مجموعه برق آلستوم پیگیری شد.

در این تمرین قلعه نویی با حضور در ورزشگاه نظارت کاملی بر کار مربیان و نحوه تمرینات بازیکنان داشت.

سرانجام کریم آمد

تمرین دیروز پیروزی در حالی انجام شد که کریم باقری پس از مدت ها در ورزشگاه کارگران حضور یافت.

در این تمرین کریم باقری پس از مدتها دوری از تمرینات به ورزشگاه کارگران آمد. البته او به همراه فراز فاطمی و محمدرضا مامانی بعلت تشدید نشدن مصدومیت بطور جداگانه تمرین کردند و پس از چهل دقیقه به فیزیوتراپی پرداختند. در پایان این تمرین پاداش برد دربی بین بازیکنان تقسیم شد.